نماینده ولی فقیه در گیلان:

سالاری نیروهای بومی را در گیلان به‌کارگیری کند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مصطفی سالاری استاندار جدید گیلان از آوردن نیروها به صورت اتوبوسی پرهیز کرده و نیروهای بومی را در استان به‌کارگیری کند.

سالاری نیروهای بومی را در گیلان به‌کارگیری کند

به گزارش ۸دی به نقل از روزنه گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در مراسم تودیع محمدعلی نجفی و معارفه مصطفی سالاری استاندار جدید گیلان در بیت ایشان با خیر مقدم به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و همراهان او اظهار داشت: به آقای رحمانی فضلی از زمان همکاری با علی لاریجانی که مسؤولیت صدا و سیما را به عهده داشت، ارادت دارم.

وی ادامه داد: بارها از رحمانی فضلی به عنوان مدیری خدوم، دانا و عاقل یاد کردم و مدیریت او را در کشور رصد می‌کنم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: از اینکه محمدعلی نجفی به استان دیگر می‌رود، دلخور هستیم زیرا همکاری بسیار نزدیکی در عرصه‌های مختلف با همدیگر داشتیم.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه صلاح ملک خویش را خسروان دانند، تصریح کرد: از اینکه صلاح دانستید سالاری به عنوان استاندار به گیلان بیاید، تصمیم با شماست اما باید به‌کارگیری فرزندان فرهیخته استان مد نظر باشد.

وی به واگذاری منصب‌ها به نیروها با غوغاسالاری در مناطق دیگر کشور اشاره کرد و گفت: فرزندان گیلان به خاطر مصالح اسلام و انقلاب و نجابتی که دارند از غوغاسالاری پرهیز می‌کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به عضویت ۲۰ هزار نفر مهندس در سازمان نظام مهندسی گیلان، بیان کرد: تعداد ۱۲ هزار نفر مهندس عمران داریم و آنها می‌توان را در بخش‌های مختلف به‌کارگیری کرد.

آیت‌الله قربانی به انتصاب سالاری به عنوان استاندار غیر بومی در گیلان اشاره کرد و متذکر شد: اگر صلاح شما در انتخاب استاندار غیر بومی است ما حرفی نمی‌زنیم اما نیروهای توانمند استان به‌کارگیری شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با توصیه به مصطفی سالاری استاندار جدید، اظهار کرد: سالاری همراهان خود را به صورت اتوبوسی از جاهای دیگر نیاورد و از نیروهای بومی استفاده کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی توانمند هستند، تصریح کرد: نمایندگان استان برای حفظ مصالح انقلاب از برخی امور صرف نظر می‌کنند.
در مراسم مذکور، آیت‌الله قربانی کتاب «منشور حکومت‌داری» از تألیفات خود را به وزیر کشور، استاندار قبلی و جدید گیلان اهدا کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه