سردار عبدالله پور در دیدار شورای شهر رشت:

بابت بدهی شهرداری رشت باید چاره اندیشی شود/ تعاریف بدی از حوزه سیاست می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در جمع اعضای حاضر کسی را نمی‌بینم که دلسوز انقلاب نباشد و خدا را شاکرم که این وحدت ایجاد شده زیرا تمامی مصیبت‌ها از اختلاف‌ها منشاء می‌گیرد.

بابت بدهی شهرداری رشت باید چاره اندیشی شود/ تعاریف بدی از حوزه سیاست می شود

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با وی ضمن تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما معتقدیم دین ما از سیاست جدا نیست و متاسفانه تعاریف بدی از حوزه سیاست می شود و گاهی خلط این موضوع موجب درگیری می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب گام برمی‌دارد تصریح کرد: در جمع اعضای حاضر کسی را نمی‌بینم که دلسوز انقلاب نباشد و خدا را شاکرم که این وحدت ایجاد شده زیرا تمامی مصیبت‌ها از اختلاف‌ها منشاء می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی باید حفظ شوند و سپاه هیچ موضعی با کسی ندارد و در چارچوب نظام گام بر می‌دارد با اشاره به مسئله حاشیه‌نشینی در رشت اعلام کرد: حاشیه نشینی در رشت تبدیل به یک بحران شده ‌و باید برای این مبحث چاره اندیشی کرد.

سردار عبدالله‌پور با اذعان به اینکه منابع توسعه در استان وجود دارد ابراز داشت: منابع انسانی خوبی در گیلان وجود دارد و اگر همه افکار و اندیشه‌ها در کنار هم قرار بگیرند تبدیل به یک نقطه قوت خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در خصوص بدهی میلیاردی شهرداری رشت بیان کرد: بابت بدهی شهرداری رشت هم باید چاره اندیشی شود و گاهی با اعتبار می‌توانیم جای خالی پول را پر کنیم.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار موضوع مهمی بود و معتقدم مسعود نصرتی فردی توانمند است و می‌تواند به توسعه شهر رشت کمک کند اعلام کرد: رفع مشکلات شهر رشت باید مورد توجه قرار بگیرد و مشکلاتی مانند ترافیک، سراوان و غیره باید برطرف شود.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اجرای کارهای با کیفیت گفت: در اجرای فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی باید به کیفیت کارها توجه شود و شورا و شهرداری رشت باید برنامه‌های خود را به‌صورت مدون مطرح و به رفع مشکلات زیست محیطی از جمله رودخانه‌ها و سراوان بپردازد.

وی با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت باید طرح‌های خودرا با پیوست‌های مفهمومی مطرح کند افزود: در حال حاضر مشکلات متعددی وجود دارد و کمبود سرانه فضای سبز رشت با این شرایط اقلیمی مناسب نیست و در حال حاضر فضای سبز تهران بیشتر از فضای سبز رشت است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم  هیئت اندیشه ورزی در شهرداری رشت تشکیل شود تا بدانیم خواسته‌های واقعی شهرداری و شورا چیست گفت: مشکلات ترافیکی در رشت بسیار است و پل عراق یکی از گلوگاه‌های ترافیکی است و نیاز به اجرای پروژه عمرانی در این بخش احساس می‌شود .

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مباحث ایثارگری در استان گیلان و بیان اینکه این استان در حوزه ایثارگری رتبه ششم کشور را دارد اما متاسفانه فاقد موزه دفاع مقدس است افزود: خدمت به مردم باید سرلوحه امور باشد و سپاه گیلان همراه شهرداری رشت در برنامه‌های توسعه شهر همکاری می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه