کوچکی‌نژاد مطرح کرد:

سالاری دقت کند تا زیر چتر زیاده خواهان استان نرود/ استاندار جدید پالایش مدیران کل گیلان را در دستور کار خود قرار دهد

کوچکی نژاد گفت: برخی از مدیران استان خانواده خود را نمی‌توانند اداره کنند و باید یک پالایش شدید در سیستم مدیریتی استان انجام داد.

سالاری دقت کند تا زیر چتر زیاده خواهان استان نرود/ استاندار جدید پالایش مدیران کل گیلان را در دستور کار خود قرار دهد

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت بابیان اینکه برخی از دوستان در تلاش بودند تا استاندار سابق در گیلان ابقا شود، اظهار کرد: پس‌ازاینکه نجفی از گیلان رفت مبحث استاندار بومی در گیلان شدت گرفت و گزینه‌های مطرح شد که موردتوجه وزارت کشور قرار نگرفت.

وی بابیان اینکه مخالفان رفتن استاندار اسبق ازنظر فکری با نجفی هم سو بودند، افزود: چون نجفی مطالبات غیرقانونی و بیش‌ازحد آنان را رد می‌کرد باعث شد تا عذر نجفی را از گیلان بخواهند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه استاندار بومی مطالبه مردم و نمایندگان مجلس بود، گفت: نماینده ولی‌فقیه در گیلان و همه‌ی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در استان درخواست داشتند تا تعیین استاندار در گیلان بومی باشد اما سیاست وزارت کشور خارج کردن و جابه‌جایی برخی استانداران در کشور بود.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه گزینه‌های گیلانی برای تعیین استاندار مطرح شدند و به نظر گزینه‌های مطرح و قابلی هم بودند، تصریح کرد: گزینه‌های استان می‌توانستند در رشد و توسعه استان تلاش کنند اما دولت تصمیم گرفت سالاری را برای گیلان انتخاب کند که ما هم این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه سالاری باید در مدیریت استان دقت کند و زیر چتر برخی از تفکرات زیادی خواه نرود، گفت: اگر سالاری زیر چتر زیادی خواهان برود هم فرصت‌ها را از دست می‌دهد، هم انتقادات مردی را دنبال خود دارد و هم نمی‌تواند ظرفیت‌های استان را برای رشد و توسعه گیلان بهره بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه سالاری باید در پالایش مدیران استان اقدامات اساسی و عمل انجام دهد، خاطرنشان کرد: برخی از مدیران استان خانواده خود را نمی‌توانند اداره کنند اما جزء مدیران کل استان ما هستند و باید یک پالایش شدید در سیستم مدیریتی استان انجام داد.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با تاکید بر اینکه باید افراد توانمند و علمی در رأی امور مدیریتی قرار بگیرند، گفت: افراد پاک دست، اهل کار و درستی در گیلان حضور دارند که به‌نظام جمهوری اسلامی اعتقاد کامل دارند و در رفتار و گفتار خود می‌توانند خدمت به مردم را پیشه خود قرار دهند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان باید بخش‌های توسعه‌ای استان باوجود سالاری در گیلان تقویت شود، گفت: با توجه به اینکه سالاری تجربه‌ای در نفت دارد و یک مدیر نفتی است یقیناً ارتباط‌هایی با شرکت‌های سرمایه‌گذار داخلی و خارجی دارد و باید سایت نفت خزر را به‌عنوان یک مطالبه گیلانی در دستور کار چهارساله خود قرار دهد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سالاری باید زیرساخت‌های گردشگری در استان را فعال کند، گفت: علاوه بر گردشگری استاندار جدید باید در بخش‌های کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و ظرفیت منطقه آزاد اقدامات قابل‌قبولی داشته باشد و گیلان را به جایگاه قابل‌قبول برساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه