اعتراف پدر خشمگین به قتل پسر ‌۳ ماهه

مرد خشمگین که طاقت گریه‌های پسر سه ماهه‌اش را نداشت، با کتک‌زدن فرزندش باعث قتل او شد.

اعتراف پدر خشمگین به قتل پسر ‌۳ ماهه

به گزارش ۸دی، ۲۷ خرداد امسال زوج جوانی پسر سه ماهه خود به نام امیرعلی را که بی‌هوش شده بود به بیمارستان آیت‌الله کاشانی محله خزانه منتقل کردند. کودک سه روز درآنجا و بعد ۱۲ روز در بیمارستان رسول اکرم (ص ) تهران بستری شد، اما فوت کرد.

با توجه به مشکوک بودن مرگ کودک، پرونده‌ای در دادسرای ناحیه ۱۱ تهران تشکیل شد و تحقیقات ازوالدین کودک آغاز شد. آنها مدعی بودند کودک در خانه حالش بد شده و بعد از جدال ۱۵روزه تسلیم مرگ شده است. تحقیقات ادامه داشت تا این که چند روز پیش پزشکی قانونی نظر داد علت مرگ نوزاد سه‌‌ماهه خونریزی مغزی بر اثر اصابت جسم سخت بوده و او به قتل رسیده است. بنابراین پرونده برای تحقیقات بیشتر از دادسرای ناحیه ۱۱ تهران به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و دوم مهر امسال، پدر ۳۰ ساله او به نام جعفر با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر به اتهام قتل بازداشت شد.

متهم دیروز به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: خانواده‌ام زمانی که متوجه شدند همسرم معلولیت دارد، با این ازدواج مخالفت کردند، اما من به خاطر علاقه‌ام با او ازدواج کردم. ۱۵ سال است که در مغازه فروش نان فانتزی کار می‌کنم و آخرین محل کارم در اکباتان است. با تولد امیر علی شادی زندگی‌مان بیشتر شد. من حقوقم زیاد نبود. پیاده به محل کارم می‌رفتم و کرایه راهم را پس‌انداز و خرج پوشاک او می‌کردم. در چندماه گذشته دخالت‌های خانواده‌ام بیشتر شد. آنها مدام می‌گفتند باید همسرت را طلاق بدهی. اعصابم به هم ریخته بود و اکثر شب‌ها با زنم دعوا می‌کردم. روزی هم که بازداشت شدم دومین سالگرد زندگی مشترکمان بود.

متهم به قتل ادامه داد: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح بودکه همسرم برای پرداخت قسط به بانک رفت. ده دقیقه از رفتن همسرم که گذشت از خواب بیدار شدم. امیرعلی بیدار شده بود و گریه می‌کرد و آرام نمی‌شد. اعصابم به هم ریخته بود و طاقت گریه‌هایش را نداشتم. با دستانم به سرو صورتش زدم که بی‌هوش شد. با آمدن همسرم او را به بیمارستان بردیم که بعد از ۱۵ روز پسرمان فوت کرد. راز مرگ او را پنهان کردم و حتی به همسرم نیز حرفی نزدم. من در اوج عصبانیت ناخواسته او را کشتم و پشیمانم.

مادر کودک در تحقیقات مدعی شد: شوهرم عاشق پسرمان بود و او در یک لحظه عصبانیت جان فرزندمان را گرفت. فرزندم فوت شده و اگر شوهرم به زندان بیفتد من دیگر پشت و پناهی ندارم. آشنایان و بستگان به من می‌گویند تو خودت فرزندت را به زمین انداخته‌ای و باعث مرگ او شده‌ای و به دروغ می‌گویی شوهرت قاتل است. من همسرم را می‌بخشم و نمی‌خواهم بیش از این عذاب بکشد. خانواده همسرم گفته‌اند در صورتی برای آزادی شوهرم سند می‌گذارند که او مرا طلاق دهد. ما یکدیگر را دوست داریم. شوهرم یک اشتباه کرد و ناخواسته جان فرزندمان را گرفت.

مرد ۳۰ ساله به اتهام قتل عمد پسر سه ماهه‌اش با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه