در نامه شورای جوانان انقلابی گیلان مطرح شد؛

شورای شهر رشت از رانت در شهرداری جلوگیری کند / تأکید بر بکارگیری از جوانان مومن و انقلابی

شورای جوانان انقلابی شهر رشت ضمن نامه ای سرگشاده خطاب به اعضای شورای شهر رشت از آنان خواستند مانع رانت خواری در شهرداری شوند.

شورای شهر رشت از رانت در شهرداری جلوگیری کند / تأکید بر بکارگیری از جوانان مومن و انقلابی

به گزارش ۸دی، شورای جوانان انقلابی شهر رشت ضمن نامه ای سرگشاده خطاب به اعضای شورای شهر رشت از آنان خواستند مانع رانت خواری در شهرداری شوند. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت

سلام علیکم
احتراما اینجانبان اعضای شورای جوانان انقلابی رشت، به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ جوانان علاقه مند به انقلاب و نظام اسلامی و همچنین نمایندگان منتخب جوانان انقلابی شهر رشت ، بدینوسیله بخشی از دغدغه های مهم و تاثیرگذار جوانان همشهری خود را منتقل نموده تا ان شاء الله برای دوره جدید مدیریت شهری، مفید بوده و نقشی هرچند کوچک در پیشرفت شهرمان داشته باشد.
اعضای محترم شورا، حال که با رأی مردم دردکشیده رشت به افتخار خادمی آنها در شورای شهر رشت نائل آمده اید ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای همگی شما، استدعا داریم در انجام وظایف خطیر خود به نکات زیر توجه ویژه نمایید:
اینک که پس از بررسی های فراوان و برگزاری جلسات مختلف با حضور داوطلبین تصدی پست شهرداری شهر رشت جناب آقای نصرتی را به عنوان شهردار در دوره جدید انتخاب نمودید، شایسته است نظارت مکرر و منظمی بر عملکرد ایشان و همکارانش داشته باشید و در صورت عدول ایشان و مجموعه تحت امرشان از قانون به دور از هیاهو و فارغ از دیدگاه‌های سیاسی مطالبه گری نمایید.
یکی دیگر از وظایف مهم اعضای محترم شورا امانت دانستن رای مردم شهر باران است، این امانتداری را با پاک دستی و پاک دامنی در سبک زندگیتان، حضور در محلات و مناطق مختلف شهر، لمس کردن حقایق و مشکلات شهروندان، تصویب مصوبات لازم، توزیع مناسب امکانات و منابع به شکل صحیح وعادلانه در میان مناطق مختلف، توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و جلوگیری از زد و بند و رانت به مردم نشان دهید.
عدم توجه به پروژه های ترافیکی مطالعاتی سالیان گذشته و احداث نشدن معابر دایره ای مرکز و دور شهر مشکلات ترافیکی بسیار زیادی برای شهروندان ایجاد نموده لذا توجه ویژه شورای محترم برای فراهم کردن زیرساختهای قانونی و مالی برای اجرای این پروژه ها ضروری می باشد.
یکی از امتیازات ویژه شهر رشت که تاثیر به سزایی در رشد جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد نزدیکی رودخانه، جنگل و آثار فرهنگی به یکدیگر است، لذا شایسته است اعضای محترم شورا در کنار مجموعه فرهنگی شهرداری و میراث فرهنگی اقدام به ارتقا امکانات رفاهی به منظور بهره برداری از این منابع نمایند.
کمک به شهردار و بدنه شهرداری در مسیر توجه ویژه به مشکلات جوانان، اعتماد و حمایت از انتصاب جوانان انقلابی، متعهد و متخصص در پستهای کلیدی و مرتبط با جوانان در سازمانهای زیر مجموعه شهرداری و حتی در شهرداریهای مناطق قطعا نتایج مثبتی در پی خواهد داشت.

یکی دیگر از خواسته های جوانان شهر رشت، حمایت از تیم فوتبال سپیدرود بوده که در فصل جاری به لیگ برتر فوتبال کشور صعود نموده و امید است شما اعضای محترم شورا با ایجاد تعاملی سازنده بین استانداری، منطقه آزاد انزلی، سازمان ورزش و جوانان و هیئت فوتبال، زمینه حمایت و حضور مقتدرانه این تیم در لیگ برتر را فراهم نمایید.
از خداوند منان برای اعضای محترم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت آرزوی توفیق در خدمتگزاری به مردم عزیز شهرمان را خواستاریم.

ومن الله التوفیق
شورای جوانان انقلابی شهر رشت

عبدالله عموزاد_مجیدرحمانی _ حجت الاسلام محمد مهدی علیزاده مقدم _ محمدرضاعوض نیا _ سیاوش آقاجانی_ مهدی سیمایی_ اسحاق مژدهی _ سیدمحمدرضامجاور _ مجتبی امین _ ابوذر یزدانی _ محمدرضا ستوده

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه