خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار لنگرود در گفتگو با 8دی:

تسهیلات سیل‌زدگان لنگرودی پرداخت نشده / مجموع خسارات ۴۸ میلیارد تومان است

فرماندار لنگرود گفت: تاکنون تنها افراد سیل‌زده لنگرودی به بانک‌ها معرفی شده‌اند ولی هنوز این تسهیلات پرداخت نشده است.

تسهیلات سیل‌زدگان لنگرودی پرداخت نشده / مجموع خسارات ۴۸ میلیارد تومان است

سید رضا جوادپور عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به امور سیل‌زدگان روستاهای دیوشل، دیوشل پشته و تالش‌محله و شهر لنگرود اظهار داشت: هم‌اکنون ستاد بازسازی مناطق سیل‌‌زده این روستاها در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تشکیل شده است و کارشناسان در حال تکمیل پرونده‌ها هستند و مدارک مورد نیاز را از افراد می‌گیرند.

وی افزود: خدماتی که به سیل‌زدگان ارایه می‌شود پس از تأیید کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب مبلغ ۲ میلیون تومان بلاعوض به عنوان کالا و اثاثیه و برای تعمیرات منازل ۱۲ میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد و برای بازسازی و نوسازی خانه‌های آسیب‌دیده در روستاها ۲۰ میلیون تومان در شهر ۳۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد تسهیلات پرداخت می‌شود.

فرماندار لنگرود ادامه داد: علاوه بر این خدمات، به افراد آسیب‌دیده ۴ میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود و اکنون تعداد از این سیل‌زدگان برای دریافت تسهیلات ۲ و ۴ میلیون تومانی به بانک معرفی شده‌اند.

جوادپور گفت: اکنون از حساب ۱۰۰ امام به کلیه افراد آسیب‌دیده تسهیلات پرداخت می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم که بیش از ۱۰۰۰ نفر مشمول این تسهیلات باشند.

وی درباره میزان تسهیلات پرداخت‌شده به سیل‌زدگان اظهار کرد: تاکنون تنها افراد سیل‌زده به بانک‌ها معرفی شده اند ولی هنوز این تسهیلات پرداخت نشده است.

فرماندار لنگرود ادامه داد: برآورد خسارت وارد شده به لنگرود ۴۸ میلیارد تومان است و هم‌اکنون برای بازسازی جاده‌ها و پل‌ها و آب شرب و بازسازی روستاهای آسیب‌دیده تقسیم کار صورت گرفته است که منتظر هستیم با ابلاغ برنامه هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه