سهم یک ایثارگر از سفره انقلاب؛

قطع برق منزل “جانباز” به مدت ۵ سال؟! + عکس

محمود سایش، جانباز و ایثارگر ورامینی است که مدتی قبل یک وانت که همه دارایی اش بود را به مدافعان حرم اهدا کرد، اما این جانباز مظلوم و گمنام ورامینی ۵ سال است با مشکلی دست و پنجه نرم می‌کند که هم عجیب است و هم غریب!

قطع برق منزل “جانباز” به مدت ۵ سال؟! + عکس

به گزارش ۸دی به نقل از شهدای ایران؛ «محمود سایش»، جانباز و ایثارگر ورامینی است که مدتی قبل یک وانت که همه دارایی‌اش بود را به مدافعان حرم اهدا کرد، اما این جانباز مظلوم و گمنام ورامینی ۵ سال است با مشکلی دست و پنجه نرم می کند که هم عجیب است و هم غریب!

قطع برق منزل جانباز به مدت 5 سال؟! + عکس

این جانباز دفاع مقدس به مدت ۵ سال است که برق منزلش قطع شده و دستش به هیچ جایی نرسیده است که پیگیری کند.

به ادعای جانباز؛ ۵ سال پیش مأموری از اداره برق، ضمن قطع برق منزل جانباز کنتور را در آورده و در محل رها می‌کند تا با کنتور دیگری تعویض گردد اما در این ۵ سال پیگیری‌های فراوان جانباز از اداره برق نتیجه نداشته است.

قطع برق منزل جانباز به مدت 5 سال؟! + عکس

نکته قابل تأمل اینجاست که جانباز می‌گوید: نمی‌دانم چرا برق خانه من وصل نمی‌شود؟! اگر تخلفی دارم، بدهی دارم، جرمی با کنتور برق انجام داده‌ام که باید پرونده ام را بفرستند به مرجع قضایی تا رسیدگی شود و اگر نه چرا در این ۵ سال کنتور برق خانه‌ام رها شده است؟!

این جانباز ورامینی می‌گوید: مدتی قبل وعده دادند که مشکلت را رفع می‌کنیم اما خبری نشد و نمی‌دانم به کجا باید پناه ببرم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
اقای مهندس ف...ن ومدیر برق تهران وبرق منطقه آزادی تهران احسنت برشما که 5سال برق منزل ایثارگر جنگ 8سال دفاع مقدس قطع باشد وشماها دست روی دست بگذارید وهیچ اقدامی نکنید ایا شرمندگی ندارید کاش شهدا بودند ومیدیدند که چه اشخاصی با ماکس اسلامی مدیر شده اند وبه جای خدمت خادم شمال نشینان وبرج سازان بی درد شده اند واقعا افسوس .روح شهدا شاد وهفته دفاع مقدس بر خادمین به ملت گرامی باد.شهدا ورزمندگان مدافع حرم امام راحل ره شرمنده ایم
حزب الله
جناب اقای مهندس اردکانیان وزیر محترم نیرو ممنون میشوم در صورت امکان به مشکل رزمنده جنگ دفاع مقدس رسیدگی فرمایید با سپاس از سایت فوق الذکر که مشکل ایثارگر عزیزمان را به قلم اطلاع رسانی نموده است.
در حاشیه