ماجرای بدشگونی یک سمند!

رئیس اداره تبلیغات صومعه‌سرا با دستور نماینده مجلس عزل شد؟!

صبح امروز رئیس اداره تبلیغات شهرستان صومعه سرا از در حکمی یک شبه و بسیار ناگهانی از سمت خود عزل شد.

رئیس اداره تبلیغات صومعه‌سرا با دستور نماینده مجلس عزل شد؟!

به گزارش ۸دی، صبح امروز رئیس اداره تبلیغات شهرستان صومعه سرا در حکمی یک شبه و بسیار ناگهانی از سمت خود عزل شد و یک نفر لباس شخصی آن هم در دفتر فرمانداری حکم سرپرستی اداره تبلیغات این شهرستان را از دست فرماندار گرفت.

اما ماجرا چیست؟ ابتدای یک ماجرای بسیار بی‌ربط را بخوانید، روز اول عید نماینده محترم شهرستان صومعه‌سرا یک دستگاه سمند مدل سال ۹۰ را به سازمان تبلیغات صومعه سرا هدیه داد.

اما اصل ماجرا چیست؟ به گفته یک منبع آگاه در یک اتفاق کاملا بی‌ربط ۱۰ روز از تاریخ اهدای این سمند نگذشته بود که نماینده شهرستان از رئیس اداره درخواست می‌کند برای ۵ نفر حکم هیات امنایی در یک هیات مذهبی در شهر ضیابر را صادر کند.

طبق اعلام این منبع آگاه، رئیس اداره تبلیغات صومعه سرا از این کار امتناع کرده و اقدام به استعلام وضعیت این ۵ نفر از نهادهای مربوطه می‌کند که نام ۳ نفر از آنها رد می‌شود، البته به ادعای این منبع آگاه این ۳ نفر در محل زندگی خود شهره به خلاف هستند و نیازی هم به استعلام نبود، اما رئیس به هر حال استعلام می‌کند.

بر اساس اطلاعات این منبع آگاه در اثر امتناع رئیس اداره تبلیغات صومعه سرا حجت الاسلام احمدی پور از صدور احکام این ۳ نفر، نماینده شهرستان اقدام به گرفتن حکم از اداره کل استان کرده و حکم هیات امنایی هر ۵ نفر را می گیرد.

اما ماجرا آنجا جالب تر می شود که این ۵ نفر درخواست می‌کنند یک عضو دیگر به اعضای هیات امنای این هیات ضیابری اضافه کنند تا بتوانند نقشی تعیین‌کننده در انتخاب رئیس هیات داشته باشند و این بار باز هم نماینده مردم منطقه در مجلس از رئیس اداره تبلیغات درخواست حکم برای این شخص می‌کند.

این منبع آگاه مدعی شد این نفر آخر شراب‌خوار، نزول‌خوار و شهره به خلاف بوده و رئیس سازمان تبلیغات صومعه‌سرا به هیچ‌وجه نمی‌پذیرد این حکم صادر شود، در نتیجه نماینده محترم مردم در مجلس بعد از چند ماه کشمکش برای گرفتن احکام آن ۵ نفر و این یک نفر شراب‌خوار تصمیم می‌گیرد کار را یکسره کند و روز گذشته به همراه یک هیات ظاهرا ۵ نفره به دیدار مدیرکل تبلیغات استان می‌روند و حکم عزل رئیس اداره تبلیغات صومعه‌سرا را از وی می‌گیرند.

وقتی از منبع آگاه پرسیدیم که چرا آقای نماینده که مسئولیت ملی دارد و باید برود به مسائل کلان مثل قانونگذاری یا برجام بپردازد به دنبال صدور حکم چند نفر در یک هیات در یک بخش است جواب داد: این چند نفر زمان انتخابات برای او کار کرده‌اند و آقای نماینده به آنها قول داده است و الان می‌گوید نباید حرف من روی زمین بماند.

خلاصه درسی که از این ماجرا می‌گیریم این است که هدیه گرفتن ماشین سمند برای رئیس ادارات بدشانسی می‌آورد، نه می‌توانی هدیه را نپذیری و نه می توانی از شگون بد آن رهایی یابی، پس تا می توانید از هدیه گرفتن سمند دوری گزینید، اصلا طرف محصولات سمندی ایران خودرو نروید، برای سلامتی تان ضرر دارد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
saman
این موضوع که فرمودین برای مردم صومعه سرا کاملا عادی شده....هربار که به دیدار مدیرکلی یا وزیری رفت مطمئنا میخواد مدیر شهرستان رو تغییر بده هنوز ماجرا تغییر فرماندار از ذهنمون نرفته که چون اسفالتهای بی کیفیت رو تایید نکرد .... تا پیش وزیر رفت تا تغییرش بده.این افرادی که برای هئیت امنا معرفی شدن افراد معلوم الحالی هستن که فقط تشنه قدرت هستن و حتی در دستگاه امام حسین (ع)هم رحم نمیکنن
ناشناس
از اینکه ۸دی نیوز این خبر رو کار کرده ممنون و در این فضا جرئت نشون داده از خودش
علی
از اینکه در این فضا این خبر رو کار کردید ممنون،جرئت از خود نشون دادید
فرامرز عابدینی
... هییت امنا مسجد حرمت داره مثل اینکه ...خانه خدا با مشروب فروشی اشتباه گرفتید.
saman
ایکاش میشید در صومعه سرا چرخی میزدید و متوجه میشدید که این شهر چگونه به شهر ارواح شباهت پیدا کرده باتمام کمبودهاییکه در شهرمان هست اقای نماینده بفکر تعیین اعضای هئیت امنا یک بقعه هست .اقای نماینده اگر واقعا دنبال خدمت به مردم هستیدیک موضوع سالهاست شهرستان ازان رنج میبرد وان با اینکه صومعه سرا قطب مرغداریست چرا مرغ عرضه شده در صونعه سرا 500تومان گرانتراز شهرهای اطراف هست.شما بجای تعیین هئیت امنا به این مشکل رسیدگی کنید این همه جلسه شما با مرغداران پس به چه علت بوده نکند شماهم سهمی از اینها میگیرید
saber
متاسفم برای ....که برای دلخوشی بعضی از ...(ماجرای هیات ....ضیابر) مدیرولایی چون احمدی پور رابرداشت.تایک مدیربی ...بله ....رابیاورد!!!!!
حزب الله
تشکر از سایت 8 دی که اطلاع رسانی نمود. انشاالله طی تحقیقات برخورد شدید صورت میگیرد .ما از مظلوم دفاع میکنیم وبر ظالم می تازیم.امام خمینی ره. وتشکر ویژه بابت مطلب دیگر از سایت 8دی این می باشد که با قلمش به موقع مشکل جانباز ایثارگر جنگ 8سال دفاع مقدس که 5سال میباشد برق منزل نامبرده در تهران قطع میباشد را به تصویر در هفته دفاع مقدس نقد نمود امیدوارم همیشه در خدمت به ملت شهید پرور باشید.ومن الله التوفیق
غریب
نکته مغفول در این میان این است که مدیرکل تبلیغات ... اسلامی استان چرا باید با حرف نماینده نیروی خودش رو عزل کنه . ..
saber در پاسخ به غریب
کسی که چندین سال هست در سمت مدیرکلی حضور داره مطمئنا باید هوای نماینده هارو داشته باشه.مدیران ما جز بله چشم گوی به نماینده در عزل و نصب ها کاری ا...
در حاشیه