در جام حذفی فوتبال کشور صورت گرفت؛

جریمه تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان انزلی

آرای کمیته انضباطی در خصوص بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در جام حذفی کشور صادر و هر دو تیم جریمه شدند.

جریمه تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان انزلی

به گزارش ۸دی، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز یکشنبه گفت: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی روز ۱۸ شهریور ماه در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور به مصاف هم رفته که تیم ملوان در نهایت با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داده بود.
علیرضا وهابی افزود: در این دیدار، تماشاگران تیمهای سپیدرود و ملوان مرتکب تخلفاتی شدند که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، هر دو تیم بابت این تخلفات جریمه نقدی شدند.
وی اظهار کرد: بر این اساس ، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به خاطر داشتن ۶ بازیکن اخطاری ، باید ۳۶ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
وی ادامه داد: همچنین به خاطر تخلفات و فحاشی تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی به داور، تیم مقابل و پرتاب بطری و ترقه به زمین بازی، این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
وی بیان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز به خاطر فحاشی تماشاگران این تیم به داوران و تیم مقابل و پرتاب بطری آب، باید ۱۵۰ ریال جریمه نقدی با توجه به سوابق قبلی پرداخت کند.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد تکرار تخلفات از سوی تماشاگران تیم سپیدرود رشت ، منجر به برگزاری مسابقات بدون هواداران خواهد شد.


***
در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان ، تیم پرسپولیس رشت برابر فجر رضوانشهر پیروز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت در یک بازی حساس و برای تداوم صدرنشینی ، با نتیجه سه بر یک تیم فوتبال فجر رضوانشهر را شکست داد.
در جریان این مسابقه از هفته هفتم این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت بر توپ و میدان تسلط داشت و با به ثمر رساندن سه گل و فقط دریافت یک گل ، علاوه بر کسب یک پیروزی خانگی دیگر ، همچنان در صدر جدول این مسابقات باقی ماند.
در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان ، بازی تیمهای شاهین انزلی و شهرداری رشت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت ، تیم ملوان نوین انزلی با نتیجه ۲ بر یک برابر شهرداری فومن به برتری رسید و تیم اتحاد آبکنار با سه گل تیم کادوس ماسال را مغلوب کرد.
همچنین تیم فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل در پرگل ترین بازی این هفته، با نتیجه چهار بر سه برابر تیم خزر لنگرود به برتری دست یافت و تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان نیز با نتیجه ۲ بر یک شهرداری خمام را شکست داد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت با کسب ۱۹ امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیمهای شهرداری رشت و فراز لاهیجان نیز با کسب ۱۶ امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های گیلان، ۱۲ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از ۲۷ هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه