جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با 8دی:

خودباوری امام نقطه قابل‌اتکای پیشرفت در کشور شده است/ دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت را در جمهوری اسلامی حاکم کرد

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان خودباوری به وجود آمده از سوی امام خمینی(ره) به ملت ایران در دفاع مقدس را نقطه قابل‌اتکای پیشرفت در کشور دانست و گفت: دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت را در جمهوری اسلامی تقویت و حاکم کرد.

خودباوری امام نقطه قابل‌اتکای پیشرفت در کشور شده است/ دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت را در جمهوری اسلامی حاکم کرد

سردار مهدی کاظمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت با بیان اینکه دفاع مقدس سرنوشت انقلاب اسلامی را رقم زد، اظهار داشت: دفاع مقدس باعث شد تا انقلاب اسلامی به همه‌ی جهانیان صادر شود.

وی به بازپروری روحیه ایثار و شهادت در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس روحیه ایثار، شهادت، ازخودگذشتگی و تمرین دفاع از اسلام را در جمهوری اسلامی حاکم و تقویت کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: دفاع مقدس باعث شد تا خودباوری در ملت ایران پیدا شود و این خودباوری را امروز در همه‌ی عرصه‌های شاهد هستیم.

کاظمی‌پور با اشاره به ضعف بنیه دفاعی کشور در سال‌های نخست انقلاب گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه‌ی ملزومات و امکانات دفاعی دخل کشور از خارج وارد می‌شد اما اکنون شاهد هستیم جمهوری اسلامی ایران امروزه سلاح و تجهیزات نظامی را علاوه بر اینکه خودش می‌سازد، صادر نیز می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امام خودباوری را در ملت ایران ایجاد کرد و همان خودباوری به‌عنوان نقطه قابل‌ اتکای پیشرفت شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در راستای راهبرد دفاعی خود موشک‌های متعدد می‌سازد و قدرت نظامی و توان دفاعی خود را به رخ مستکبران عالم می‌کشد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا و مستکبران جهان همچنان بر زورگویی‌های خود در منطقه ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: به‌زودی تداوم زورگویی‌های مستکبران و نظام سلطه پایان خواهد پذیرفت و ایران اسلامی باید به قدرت اول در دنیا تبدیل شود.

کاظمی‌پور با بیان اینکه دفاع مقدس باعث شده تا روحیه خودباوری را در همه‌ی عرصه‌ها شاهد باشیم، افزود: امروزه روحیه خودباوری در عرصه‌های علمی، پزشکی، زیستی خود را نشان داده و در سایر حوزه‌ها همچون اقتصادی نیز خود را متبلور خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه