خبرنگار: محمد جمشیدی
به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛:

حضور نوبخت در مدرسه دوران دانش‌آموزی‌اش + تصاویر

رئیس سازمان برنامه بودجه کشور با حضور در دبیرستان محل تحصیل خود در دوران دانش آموزی گفت: و تنها چیزی که من را امروز به اینجا آورد دوران دانش‌آموزی خودم در این مدرسه بود.

حضور نوبخت در مدرسه دوران دانش‌آموزی‌اش + تصاویر

به گزارش ۸دی، محمدباقر نوبخت عصر شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شهید بهشتی رشت با بیان اینکه تمامی وزرا و معاونان باید هر کدام در یکی از استان‌ها و مدارس کشور برای افتتاح سال تحصیلی جدید حاضر باشند اظهار داشت: من هم‌سال گذشته در یکی از مدارس زاهدان بودم اما امسال رشت را انتخاب کردم.

وی افزود: ارزیابی من از چهار سال حضور در افتتاحیه سال تحصیلی در مدارس و استان‌های گوناگون این‌گونه بود که قطعاً هیچ‌کدام از آن حضورها مانند دیدار امروز نیست زیرا هیچ علاقه‌ای بین من و محیط نبود اما اینجا با همه‌جاهای که رفتم فرق دارد.

رئیس سازمان برنامه بودجه کشور گفت: تمام پست‌های که در این چند سال داشتم را پشت در ورودی مدرسه گذاشتم و تنها چیزی که من را امروز به اینجا آورد دوران دانش‌آموزی خودم در این مدرسه بود.

وی ادامه داد: شریعتمداری وزیر صنعت معدن تجارت هم در این مدرسه درس خوانده است و همچنین افراد زیادی هستند که از این مدرسه فارغ‌التحصیل شده‌ به جایگاه‌های بالایی رسیده اند.

نوبخت با بیان اینکه خوشبختانه هرساله شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس متقارن شده است گفت: دانش آموزان با تحصیل دانش، برای پیشرفت میهن اسلامی تلاش کنند.

وی افزود: جانبازان و ایثارگران یادگاران جبهه‌های جنگ و شهادت هستند که برای سرافرازی کشور جان‌فشانی کردند و دانش آموزان باید راه این عزیزان را ادامه دهند و برای آبادانی کشورمان تلاش کنند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با بیان اینکه دانش آموزان باید آینده‌سازان فردا باشند، افزود: اکنون بسیاری از بزرگان کشور و آن‌هایی که در رأس کار هستند از همین مدرسه به آن مقام رسیدند و امروز از تصمیم گیران کشور هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه