دستگیری ۱۳۸ نفر از اراذل و اوباش در گیلان

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان: ۱۳۸نفر از اراذل و اوباش در طرح مبارزه با مزاحمان خیابانی توسط پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در این استان دستگیر شدند.

دستگیری ۱۳۸ نفر از اراذل و اوباش در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “مهرداد مهرگان” رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: برخورد با هنجارشکنان، اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی از اولویت های پلیس بوده و پلیس امنیت عمومی نیز با اجرای اقدامات پیشگیرانه و طرح های مختلف و استفاده از قوه قهریه برخورد با این گروه از افراد را به طور مستمر در طول سال در دستورکار خود دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: اکیپ های عملیاتی پلیس امنیت عمومی در سراسر استان با شناسایی نقاط تجمع و محل پاتوق افراد ناهنجار را شناسایی نموده و ۱۳۸ نفر از مزاحمان خیابانی و اراذل واوباشی که برای مردم ایجاد رعب و وحشت می نمودند، را ده ماهه گذشته از سال طی چندین مرحله اقدام عملیاتی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

___________

سرهنگ مهرگان با بیان اینکه دستگیر شدگان انواع ناهنجاری را در پرونده سیاه خود دارند، بیان داشت: پلیس امنیت عمومی گیلان با افراد شرور و مخلان نظم و امنیت تعارف نداشته و برطبق قانون با افرادی که نیات پلیدی در سر می پرورانند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از همکاری و تعامل مردم با پلیس تشکر نموده و از آنان خواست، در صورت اطلاع از اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش، اسامی و یا محل های تجمع و پاتوق های این افراد در اسرع وقت به شماره ۲۲۲۲۲۹۹پلیس امنیت عمومی اعلام دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه