نوبخت در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در رشت:

دنیا آمریکا را همچون صدام منزوی کرده است!

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه دنیا اکنون آمریکا را همچون صدام منزوی کرده است، گفت: ملت ایران با در کنار هم قرار گرفتن و حفظ وحدت می‌تواند به خواسته‌های خود برسد.

دنیا آمریکا را همچون صدام منزوی کرده است!

به گزارش ۸دی، محمدباقر نوبخت امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در رشت، با بیان اینکه موفقیت برای همه دانش‌آموزان یک آرزو است، اظهار داشت: در فضای رقابتی بین دانش‌آموزان همه در تلاشند تا در گروه آموزشی خود از مدرسه تا مقاطع بالاتر موفقیت حاصل کند.

وی با بیان اینکه کشورها بر مبنای توسعه دسته‌بندی می‌شوند، افزود: یکی از ارکان توسعه امنیت و استقلال مردم است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه امنیت و آرامش داخلی از ارکان توسعه است که باید در درون ایجاد شود، گفت: هیچ کشوری حاضر نیست برای ایجاد امنیت و آرامش کشر دیگر تلاش کند.

نوبخت با بیان اینکه اکنون ما از مشکلات در میانمار و یا اشغال عراق و سوریه غصه می‌خوریم، اظهار کرد: غصه خوردن ایران برای کشورهای منطقه و تامین امنیت و دارو برای آنها بیانگر بزرگ بودن ملت ایران است.

سخنگوی دولت با اشاره به اشغال ایران توسط عراق در دوران جنگ گفت: اگر تاریخ صحنه‌های جنگ را فراموش کند در حق ملت ایران جفا کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه رزمندگان اسلام با حداقل امکانات در مقابل دشمن جنگیدند، افزود: در جنگ نابرابر بسیاری از رزمندگان دفاع مقدس همچون امام حسین(ع) و یارانش در راه خدا کشته شدند.

نوبخت با بیان اینکه عراق به ما حمله کرد اما اکنون چشم امیدش به ما دوخته شده است، ادامه داد: اکنون ایران در عراق نفوذ کرده و همین امر باعث تهدید از سوی آمریکا و نظام سلطه شده است.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان اسلام به پاس جانفشانی‌های خود برای ما امنیت ایجاد کرده اند، گفت: اکنون با بازنگری در تاریخ دفاع مقدس مشخص می‌شود که ایران جز قدرت، عزت و تثبیت استقلال چیز دیگری به دست نیاورده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه استکبار جهانی به خاطر فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تهدید می‌کرد، گفت: در گذشته همه‌ی کشورهای اروپایی در پشت آمریکا ظاهر بودند اما در حال حاضر همه آمریکا را دیوانه و ناقض عهد می‌شناسنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه دنیا اکنون آمریکا را همچون صدام منزوی کرده است، گفت: ملت ایران با در کنار هم قرار گرفتن و حفظ وحدت می‌تواند به خواسته‌های خود برسد.

نوبخت با بیان اینکه دانش‌آموزان امروز باید آینده سازان فردا باشند، افزود: اکنون امروز بسیاری از بزرگان کشور و آنهایی که بزرگ مردان کشور هستند در همین مدارس حضور داشتد و اکنون از تصمیم گیران کشور هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه