مدیرکل بنیاد حفظ آثار گیلان:

همه‌ی دستاوردهای انقلاب بر ارزش‌های دفاع مقدس استوار است/ کوتاه کردن دست متجاوزان قدرتی است که مردم به‌نظام داده‌اند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر اینکه همه‌ی دستاوردهای انقلاب اسلامی بر ارزش‌های دفاع مقدس استوار است، گفت: کوتاه کردن دست متجاوزان قدرتی است که مردم به‌نظام و انقلاب داده‌اند.

همه‌ی دستاوردهای انقلاب بر ارزش‌های دفاع مقدس استوار است/ کوتاه کردن دست متجاوزان قدرتی است که مردم به‌نظام داده‌اند

رسول جلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به تحمیل هزینه‌های سخت و سنگین جنگ علیه ایران اظهار کرد: جنگ تحمیلی خون بیش از ۲۰۰ هزار جوان متعهد و ایرانی را بر زمین ریخت.

وی با بیان اینکه ایران چند صد هزار جوان ایرانی را از دست داد اما امروز به شهدای خود افتخار می‌کند افزود: فدا کردن انسان‌های پاک و مجاهد در راه خدا برای ایرانیان گرچه سخت است اما همه‌ی خانواده‌های شهدا و ملت انقلابی ایران به وجود شهدای خود افتخار می‌کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به تکرار تجربه دفاع مقدس در منطقه گفت: هرچقدر که ایران اسلامی از تاریخ دفاع مقدس فاصله می‌گیرد متوجه می‌شود که راه علاج مشکلات و موانع کشور توجه بیش‌ازپیش به دستاوردهای دفاع مقدس و ارزش‌های نهفته در آن است.

جلایی به لزوم عبرت گیری از مفاهیم دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: باید همه‌ی ملت و دولت با نگاه عمیق به ابعاد جنگ دقت نظر داشته باشد چون همه‌ی دستاوردهای انقلاب اسلامی بر ارزش‌های دفاع مقدس استوار است.

وی بابیان اینکه آمریکا و اسرائیل همچون دوران جنگ در پشت سر یکدیگر حرکت می‌کنند، گفت: صف آمریکا و اسرائیل در مقابل ایران واحد بود و علاوه بر امکانات پول نیز داشتند اما نتوانستند ملت ایران را به‌زانو دربیاورند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر قدرت بالای نظامی و توان دفاع کشور گفت: الحمدالله ایران اسلامی اکنون به‌ جایی رسیده که هیچ کشور متجاوزی جرئت نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

جلایی با اشاره به تمایل دشمن برای حمله به ایران و نابود کردن انقلاب و ملت آن گفت: جرئت حمله نکردن دشمن به ایران به‌راحتی به دست نیامده و نمی‌توانند به خود اطمینان دهند که با حمله به ایران می‌توانند به اهداف خود برسند.

وی به قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل تجاوز بیگانگان اشاره کرد و گفت: قدرتی که امروز دست متجاوز را از میهن اسلامی ایران کوتاه کردت قدرتی است که مردم به این انقلاب و نظام داده‌اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: باید توجه و اتکای ما به قدرت درونی و مردمی باشد چون تجربه دفاع مقدس نشان می‌دهد که استقامت و پایداری نتیجه‌اش پیروزی در مقابل متجاوزان و زیاده خواهان است.

جلایی با تاکید بر اینکه باید با جوانان همراه بود، گفت: شاید نتوان پیروی صددرصدی از مواضع جوانان داشت اما می‌توان به‌صورت صد درصد با جوانان همراه بود و قله‌های تکامل و تعالی را پیمود.

وی بابیان اینکه باید تجارب و حمایت اصحاب دفاع مقدس در پشت جوانان این سرزمین باشد، خاطرنشان کرد: شبهات و تردیدهایی که دشمن علیه ایران و ارزش‌های آن‌ها مطرح می‌کند بیانگر قدرت آن‌ها نیست بلکه شبهاتی امروز تکراری هستند که نیازمند پاسخ‌های امروزی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه