باز هم به اعدام محکوم شد+ عکس

هدف اصلی تأسیس گروهک مسلح تروریستی توسط “شیخ الأسیر”، ایجاد فتنه شیعی – سنی در لبنان بوده تا از این طریق فضایی برای مقابله با حزب الله لبنان و حکومت “بشار أسد” ایجاد شود.

باز هم به اعدام محکوم شد+ عکس

به گزارش  ۸دی نیوز به  نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از بیروت پایتخت لبنان حاکی از آن است که دادگاه نظامی لبنان، جلسه محاکمه “فضل شاکر” خواننده سرشناس لبنانی که طی دو سال گذشته در خدمت جریان های تروریستی بود، را به اعدام محکوم کرد.

“فضل شاکر” در یک کیلیپ تصویری که چندی پیش از طریق اینترنت آن را منتشر کرد، به دست داشتن در قتل دو سرباز ارتش لبنان اعتراف نمود.

گفته می شود دادگاه “فضل شاکر” به طور غیابی برگزار شد. او در دو سال گذشته خوانندگی را کنار گذاشته و با “احمد الأسیر” معروف به “شیخ فتنه گر” که از مزدوران سازمان اطلاعات و امنیت عربستان سعودی است، همکاری می کرد.

گفتنی است، حدود سه ماه پیش بعد از حمله ارتش لبنان به مقر “احمد الأسیر”، او به همراه “فضل شاکر” ناپدید شدند اما تعداد زیادی از نیروهای وی در درگیری با ارتش لبنان به هلاکت رسیدند.

32673_JN650S82_pic
چند روز بعد از آن ماجرا، رسانه های عربی فاش کردند که این دو نفر به سفارت قطر در بیروت پناه برده اند و به طور مخفیانه در آنجا حضور دارند. مدتی بعد هم اعلام شد که هر دو نفر به طور پنهانی به قطر گریخته اند.

شایان ذکر است، هدف اصلی تأسیس گروهک مسلح تروریستی توسط “شیخ الأسیر”، ایجاد فتنه شیعی – سنی در لبنان بوده تا از این طریق فضایی برای مقابله با حزب الله لبنان و حکومت “بشار أسد” ایجاد شود.

ناگفته نماند، چند ماه پیش نیز یک دادگاه غیر نظامی لبنانی این دو تروریست را محاکمه و هر دوی آنان را به اعدام محکوم کرده بود اما این بار حکم صادر شده از سوی یک دادگاه نظامی بوده است.

در پایان لازم به ذکر است، بعد از انتشار خبر صادر شدن حکم اعدام علیه “فضل شاکر”، او در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: اصل بر این است که انسان بی گناه است مگر خلاف آن ثابت شود!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه