اولین جلسه هم اندیشی سفر پیاده راهیان کربلا در اربعین حسینی برگزار گردید + تصاویر

حجت الاسلام سعید مهدوی با اشاره به برکات گسترده سفر معنوی کربلای معلی گفت: اجتماع عظیم ۱۷ میلیون شیعه در اربعین حسینی در کربلا توطئه رسانه های دجال صفت و صهیونیستی را بر باد خواهد داد.

اولین جلسه هم اندیشی سفر پیاده راهیان کربلا در اربعین حسینی برگزار گردید + تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، حجت الاسلام سعید مهدوی در اولین جلسه هم اندیشی سفر پیاده راهیان کربلا در اربعین حسینی که تعدادی از مسئولین تشکلها و هیئات مذهبی گیلان حضور داشتند به حدیثی از حضرت صادق علیه السلام در خصوص فضیلت سفر به کربلا و آمرزش گناهان گذشته و آینده به عنوان یکی از برکات این سفر و زیارت عارفانه حضرت ابا عبد ا… الحسین علیه السلام اشاره نمود.

وی همچنین با اشاره به دیگر برکات گسترده این سفر معنوی اذعان داشت: اجتماع عظیم ۱۷ میلیون شیعه در اربعین حسینی در کربلا توطئه رسانه های دجال صفت و صهیونیستی را بر باد خواهد داد.

حجت الاسلام مهدوی با بهره گیری از داستان حضرت هاجر(س) و سعی او در صفا و مروه و ماندگاری این تلاش به عنوان یک منسک واجب در حج ابراهیمی، هدیه تلاش و جهاد حضرت زینب(س) را به عنوان هاجر کربلا، همین پیاده روی سفر اربعین بعنوان منسک حج حسینی دانست.

بیانی فر مدیر کاروان راهیان کربلا گیلان نیز در ادامه این جلسه توضیحاتی پیرامون نحوه سفر از ابتدا تا انتها ارائه داده و خواستار شورآفرینی بیشتر نمایندگان تشکلها و مجموعه های مذهبی و دینی در ارتباط با سفر اربعین شد.

jalase-karbala (1)

jalase-karbala (2)

jalase-karbala (3)

jalase-karbala (4)

jalase-karbala (8)

jalase-karbala (5)

jalase-karbala (6)

jalase-karbala (7)

jalase-karbala (9)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه