خبرنگار: ابوالفضل شکری
نماینده لنگرود خبر داد؛

دادگستری بخش اطاقور لنگرود تأسیس می‌شود

نماینده مردم لنگرود در جلسه معارفه امام جمعه اطاقور لنگرود گفت: مجوز ایجاد دادگستری بخش اطاقور از مدت ها قبل گرفته شده است و در صورت همکاری مسئولان این نهاد در اطاقور راه‌اندازی می‌شود.

دادگستری بخش اطاقور لنگرود تأسیس می‌شود

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام علی اسماعیلی‌نژاد صبح امروز در آیین معارفه اولین امام جمعه بخش اطاقور لنگرود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برای تأسیس نهاد نماز جمعه در بخش اطاقور آقای لاهوتی نماینده لنگرود و دیگر مسئولان شهرستان پیگیری کردند.

وی افزود: با نماز جمعه می تواند اقتصاد و فرهنگ کشور را هم درست کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان گفت: حجت الاسلام امین امام جمعه اطاقور، این منطقه را به خوبی می شناسند و بومی همین مناطق بوده و این از نقاط مثبت ایشان است.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: مردم اطاقور سالها بود که اقامه نماز جمعه در این بخش را پیگیری می کردند.

وی افزود: امام جمعه اطاقور به مباحث و مشکلات منطقه آشنایی دارند و با هماهنگی مسئولان و با ایجاد وحدتی که انجام می دهد امیدواریم بهتر بتوانیم مشکلات را رسیدگی کنیم.

نماینده مردم لنگرود ادامه داد: مجوز ایجاد دادگستری بخش اطاقور از مدت ها قبل گرفته شده است و من از آقای اسلامی نژاد می خواهم که این موضوع را پیگیری کنند.

لاهوتی از تأیید حکم شریفی شهردار طاقور خبر داد و گفت: امروز دوره جدید شهرداری آقای شریفی در شهرداری آغاز می شود.

فرماندار لنگرود هم در این مراسم ضمن تقدیر از شورای سیاستگزاری ائمه جمعه برای موافقت با تأسیس نماز جمعه شهر اطاقور اظهار کرد: به همان اندازه که انسان ها نیاز به امکانات و خدمات مادی دارند به همان اندازه نیازهای معنوی داریم که باید تأمین شود و یکی از نیازمندی های معنوی ما اقامه نماز است که باید از مطالبات مردم باشد.

سید رضا جوادپور افزود: مسئولان باید به نیازهای مادی و معنوی در کنار هم توجه کنند و با اقامه نماز جمعه در اطاقور یکی از نیازهای معنوی مردم را بر طرف می کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه