خبرنگار: محدثه فردی
فرمانده سپاه قدس گیلان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه رشت:

در آستانه آزادی فلسطین قرار داریم / موفقیت‌های جبهه مقاومت مدیون تجربیات دفاع مقدس است

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد خاطر نشان کرد: امروز از کربلا گذشتیم و در آستانه آزادی فلسطین قرار داریم.

در آستانه آزادی فلسطین قرار داریم / موفقیت‌های جبهه مقاومت مدیون تجربیات دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت و به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مراسم شیرخوارگان حسینی یادآور  مظلومیت امام حسین علیه السلام در واقعه کربلا می باشد.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و  ماه محرم و همچنین آغاز سال تحصیلی  افزود:  دفاع مقدس گنجی پنهان است که باید معارف آن را به دست آورده واز آن بهره مند شویم “.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شاهد پیروزی های مختلف در جبهه های مقاومت هستیم اظهار کرد: این پیروزی‌ها حاصل استفاده از تجارب دفاع مقدس می باشد که تاریخ آن را گواهی خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور سردار سلیمانی در لنگرود گفت: می‌توان از سخن سردار که گفت “عمر داعش تمام خواهد شد “نتیجه گرفت این قاطعیت در کلام حاصل تجارب دفاع مقدس می‌باشد.

عبدالله پور افزود: نقش جوانان گیلانی در عراق و سوریه و جبهه مقاومت نقشی بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید در دفاع مقدس از برخی استان های درگیر در جنگ هم پیشی گرفته است گفت: این نشان صلابت  شما مردم گیلان است لذا باید به جوانان خود ببالید چرا که چشم دنیا را به خود خیره کرده اید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کمک های مردمی در دفاع مقدس در زمان آیت الله احسانبخش اظهار کرد: نقش پررنگ گیلانی‌ها در کمک به جبهه‌ها با حضور آیت الله احسانبخش مایه مباهات است و  تاریخ آن را گواهی خواهد داد.

وی با بیان اینکه تمام وعده های امام خمینی رحمت الله  محقق شده است گفت: امروز کاخ صدام به  محل استقرار ما  بدیل شده است ؛ همان صدامی که در همه هشت سال جنگ با ایران لباس رزم پوشید زیرا ایرانی ها را مردانی با صلابت خطاب می‌کرد که در مقابل همه دنیا ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه شجاعت مردم ایران دشمنان را به تعجب وا داشته است تصریح کرد: امام خمینی رحمه الله تاکید کرده بودند که دفاع مقدس آزادی فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

عبدالله پور دلیل سخنان سبک و بی محتوای ترامپ در سازمان ملل متحد را پیروزی های ایران در عراق و سوریه عنوان کرد و افزود: ایران توانسته هرتصمیمی  که آمریکا در خاورمیانه گرفته است را بر باد دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید  بر اینکه  راه قدس از کربلا می‌گذرد خاطر نشان  کرد: امروز از کربلا گذشتیم و در آستانه آزادی فلسطین قرار داریم.

عبدالله پور گفت: رئیس جمهور آمریکا که  این اهانت را به مردم ایران کرده است جرئت حضور در منطقه را ندارد زیرا امروز جبهه مقاومت در دست جوانان ایرانی قرار دارد.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در مورد اسرائیل که فرمودند”اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید” گفت :اسرائیل در حال فروپاشی است و قعا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

پیشکسوت دفاع مقدس این  موفقیت‌ها را حاصل تجارب دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: استقامت و پایداری برقرار  خواهد ماند زیرا شما بهترین مردمی هستید که تاریخ دنیا به چشم خود دیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه