شفقی به عنوان فرماندار جدید آستارا معارفه شد

سیروس شفقی دیشب در جلسه تودیع و معارفه در ساختمان فرمانداری آستارا و در حضور استاندار گیلان، مسئولان استانی و شهرستانی فرماندار جدید شهرستان مرزی آستارا معرفی شد.

شفقی به عنوان فرماندار جدید آستارا معارفه شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستارا خبر؛ سیروس شفقی فرماندار جدید شهرستان مرزی آستارا دیشب (شنبه) در جلسه تودیع و معارفه در ساختمان فرمانداری این شهر و در حضور نجفی استاندار گیلان، مسئولان استانی و شهرستانی و نیز مردم؛ با درود به محضر شهداء و امام راحل(ره)، آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و توفیق روز افزون برای دولت تدبیر و امید و مسئولان و حاضران در جلسه گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیق خدمت به این خطه از گیلان را به اینجانب عطا فرمود.

وی در باب شهرستان آستارا عنوان کرد: گیلان سرزمین فرصت ها و آستارا با توجه به ظرفیت های فراوان از جمله پتانسیل های اقتصادی و جاذبه های طبیعی با برنامه ریزی مناسب باید به نماد استان تبدیل گردد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه بسیاری از مردم آستارا برای درمان به استان اردبیل مراجعه می کنند ادامه داد: ماندگاری سالانه توریسم در شهرستان آستارا حداکثر ۵۰ روز است که با برنامه ریزی اصولی می توان درآمدهای آن را نصیب شهرستان نمود.

وی بر پیگیری تکمیل پروژه راه آهن،فعال نمودن بازارچه مرزی، توسعه کشاورزی و باغداری، شیلات، گمرک، گردشگری و فعال نمودن منطقه ویژه اقتصادی تاکید و اظهار کرد: با رویکرد صحیح در گمرک جهت تقویت صادرات، آستارا در این زمینه می تواند به مرکز اصلی صادرات گیلان مبدل و درآمدهای هنگفتی عاید شهرستان گردد.

شفقی تاکید کرد: با تعامل مناسب با سه قوه،همکاری خوب مسئولان شهرستان، توجه به رهنمودهای امام جمعه آستارا، استفاده از نیروهای متخصص ولایت مدار  و نیز همکای شایسته با دولت تدبیر و امید شهرستان آستارا می تواند شاخص در استان باشد.

وی گفت: خدمت به مردم همراه با اصل ولایت مداری به نتیجه مطلوب منتهی خواهد شد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه مدیران شهرستان با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه دهند افزود: برنامه های کوتاه مدت و میان مدت مسئولان در توسعه شهرستان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی رمز موفقیت آستارا را سرمایه گذاری عنوان و بر لزوم حل مشکلات این بخش تاکید نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
انتخاب شايسته اي بود .
ناشناس
آقاي سيروس شفقي از مديران توان مند و عملگرا و داراي شايستگيهاي فراوان است . شايستگي ايشان در عمل به اثبات خواهد رسيد . ليكن خواست غرض ورزان و كينه توزان و حسودان اين نبود .
حسن
آقاي سيروس شفقي تعهد و تخصص خود را در حوزه هاي مختلف نشان داده اند و قطعا" استاندار فهيم و محترم گيلان نسبت به شايستگي هاي ايشان آگاه هستند . ليكن كساني كه به ديگران اتهام ناروا نسبت مي دهند بايستي در خصوص صفاتي همچون حسادت، كم بيني ، كينه توزي و... تاملي داشته وميزان آراستگي خود به چنين صفاتي را عميقا" بررسي نمايند .
در حاشیه