ابوالفضل شکری
دبیرکل نُجَباء در اربعین شهید حسین پور:

امام خامنه‌ای الگویی از اسلام را به نمایش گذاشت که ظلم را نمی‌پذیرد/ ائتلاف آمریکایی بهانه‌ای بود برای تفرقه میان کشورهای مسلمان

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء گفت: استکبار می خواهد به بهانه تشکیل ائتلاف ضد تروریسم، کشور ها را بر حسب منافع خود به دوست و دشمن تقسیم کند.

امام خامنه‌ای الگویی از اسلام را به نمایش گذاشت که ظلم را نمی‌پذیرد/ ائتلاف آمریکایی بهانه‌ای بود برای تفرقه میان کشورهای مسلمان

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در سخنانی ضمن سلام به مردم شریف ایران و شهید زنده سردار سلیمانی با بیان اینکه ” مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا” ” در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.” اظهار داشت: امروز در این جایگاه به بزرگداشت شهدای رفیعی می ایستیم که به خیل یاوران سیدالشهدا پیوستند و جان خود را سخاوتمندانه در طبق اخلاص نهادند تا از مرزهای اسلام در هر سرزمینی که وظیفه شرعی شان ایجاب می کند دفاع نمایند.

وی با اشاره به اینکه مردان با ایمان و مجاهدان  در راه حق و حقیقت از سرزنش ملامتگران نمی هراسند افزود: آن هم در زمانی که کشور ها و ملت ها و ارتش های کفر، شرارت و استعمار دست در دست یکدیگر نهاده و در کمین نشسته بودند تا از غفلت امت اسلام استفاده نموده و پیکر امت اسلام را پاره پاره نمایند و موجودیت، مقدسات، ارزش ها و اصول آن را به نابودی بکشانند.

شیخ اکرم الکعبی با تاکید بر اینکه شهدا مصداق بارز آیه ” الَّذینَ قالَ لَهُمُ النّاسُ إِنَّ النّاسَ قَد جَمَعوا لَکُم فَاخشَوهُم فَزادَهُم إیمانًا وَقالوا حَسبُنَا اللَّهُ وَنِعمَ الوَکیلُ” هستند اظهار کرد: این دشواریها و امتحانات دهشتناک همچون مواقف قیامت سخت و ظاقت فرسا بود و جانها از آن به لب می رسید، دشواریهایی که خداوند متعال می خواست ایشان را با آن ها بیازماید تا ایمان و  صلابتشان افزون گردد.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با بیان اینکه این مراحل سخت و دشوار در آب دیده شدن جوانان مسلمانان در ارتش حق و حقیقت و تربیت این نیروها نقش مهمی ایفا کرد گفت: این مراحل باعث شد تا بتوانند مرزبانان مجاهدی باشند که شکوه اسلام را بازگردانده و روح امید را در آن دمیده و زمینه ظهور امام زمان را فراهم نمایند.

وی با اشاره به اینکه شهید عزیز و فرمانده غیور و شجاع شهید مرتضی حسین پور معروف به ” حسین قمی” همانند همه ی برادران شهیدش از ایران، عراق و لبنان همگی از نخبگان برگزیده ای بودند که خود را برای میادین فداکاری و  صبر آماده کرده بودند افزود: میادینی که امام خمینی پایه های آن را بنا نهاده و طلیعه آن را فراهم کرده بود.

شیخ اکرم الکعبی با تاکید بر اینکه این مجاهدان بار سنگین مسئولیت دفاع از اسلام و امت اسلامی و یاری مظلومان و مستضعفان را بر دوش کشیده و در مقابل استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادند گفت: این مستکبران تلاش داشتند با مسخ هویت امت اسلام و بدنام و استحاله کردن آن در جریان های کفر، الحاد، غرب زدگی و برده داری امت اسلام را به حضیض ذلت و سقوط بکشانند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء گفت: این امواج خروشان به پا خواسته از طوفان مجاهدان از این پس نیز همچون گذشته تمامی موانع و سدهایی که در برابر خیزش سیاسی، نظامی و اقتصادی و علمی امت اسلام وجود دارند را متلاشی می سازند و امت را محیای رویارویی با طاغوت هایی می کنند که همواره آتش جنگ علیه اسلام و مسلمانان شعله ور می کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و رهبر آن امام خمینی(ره) و امام خامنه ای الگوی زنده ای از اسلام ناب محمدی را به نمایش گذاشتند که ظلم و ستمگری را نمی پذیرد افزود: ملت های انقلابی در این راه شهیدانی تقدیم نمودند و با این عمل تمامی مرزها و رژیم های استعماری که تفرقه و چنددستگی و جنگ و درگیری را بین امت اسلام و جوامع آن به بار آورده است پشت سر نهادند.

شیخ اکرم الکعبی تصریح کرد: این ملت های فداکار مصداق حقیقی این حدیث رسول خدا(ص) هستند که فرمود در دوستی و مهربانی و عطوفت با هم مانند پیکر واحدی هستند که اگر عضوی از آن بیمار شود سایر اعضا هنم با آن تب می کنند و بی خوابی می کشند و نیز فرمود مومن نسبت به مومن مانند اجزای بنای محکمی است که یکدیگر را مستحکم می سازند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با تاکید بر اینکه تربیت جوانان مکتبی به هیچ وجه کار آسانی نیست به ویژه در وضعیت بغرنجی که امت اسلام با آن دست به گریبان بوده و هست گفت: امت اسلام با خطر فروپاشی از درون توسط ابزار و افرادی روبروست که به دروغ به اسلام منصوب شده اند، امروز گروهک ها و سازمان های تکفیری پدید آمده اند که ترس و وحشت را در جوامع امن می گسترانند و لانه ای برای تجمع همه ی جنایتکاران و مفسدان شده اند.

وی افزود: امکانات اطلاعاتی، نظامی، سیاسی، تسلیحاتی و مالی بین المللی در اختیار این گروهک هاست تا جماعت های مخرب و گرگهای رها شده بند بند پیکر این امت را دریده و نابودی و کشتار و اسارت به راه انداخته و آثار تمدنی آنها را از بین ببرند.

شیخ اکرم الکعبی با بیان اینکه علاوه بر این موارد این جماعت ها اصول پاک اسلام که منادی صلح، دوستی، محبت، عدالت و برابری است را خدشه دار نموده و چهره ای سیاه و دروغین از اسلام ارائه می دهند گفت: شاخصه بارز آن جنایت، قتل و ریختن خون بیگناهان است، این جریانات بهانه ای برای هیمنه و تسلط و ایجاد پایگاه های نظامی استکبار جهانی در آب و خاک و آسمان کشورهای اسلامی شده است تا به بهانه تشکیل ائتلاف ضد تروریسم کشور ها را بر حسب منافع جهانی خود به دوست و دشمن تقسیم کنند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با تاکید بر رهبری حکیمانه امت اسلام توسط رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای و مردان انقلابی و وفادار و مخلص که صبورانه در خط امام خمینی (ره) ایستادگی می کنند تصریح کرد: جهاد و فداکاری آنان تاکنون همه ی نقشه های شیطانی و پلید دشمنان را نقش بر آب کرده است، این مجاهدان با پای خود و برای رضایت الهی به قربانگاه رفتند تا پرچم اسلام همچنان برافراشته باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه برادران شما در سازمان ها و گروه های مقاومت اسلامی در عراق نیز بخشی از این مجاهدان پیشرو هستند که تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق و سوریه به فداکاری مشغولند افزود: این مجاهدان در هر سرزمینی که نیاز به مبارزه با گروهک های تروریستی و حامیان منطقه ای و بین المللی آنان باشند حاضر می شوند.

شیخ اکرم الکعبی تصریح کرد: مجاهدان شجاع و قهرمان به اذن خدا پیروزی را به ارمغان آورده و مقاومت اسلامی مشعل شکوه و عزت خواهد بود و یاد آن قهرمانان در وجدان امت اسلامی پایدار خواهد ماند، ” وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ” ” هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.”

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء اظهار کرد: این ظلم و طغیان که از سوی آمریکا، انگلیس، صهیونیست ها و دست پرورده های تکفیری آنان بر مستضعفان عالم روا داشته می شود چیزی نیست مگر امتداد آنچه در کربلا بر امام حسین(ع) و اهل بیت مطهر ایشان گذشت.

وی در پایان اظهار داشت: این روزها در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام، ماه حزن و مصیبت اهل بیت(ع) هستیم، در این ماه بود که سرور جوانان بهشت را سر بریدند و کودک شیرخوار و تشنه او و نیز برادر ایشان قمر بنی هاشم(ع) را به شهادت رساندند و در این ماه بود که مقدسات را مورد هتک و تعرض قرار دادند، خداوندا ما را با امام حسین(ع) محشور بفرما و بر منهج ایشان استوار بدار، السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین، والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه