مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:

گیلانیان در حوزه دفاع مقدس برای جهان حرف دارند/ متاسفانه دفاع مقدس از نگاه سمن ها مغفول مانده است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: گیلانیان با آثار بی‌شماری که در حوزه دفاع مقدس دارند برای جهانیان حرف برای گفتن دارند.

گیلانیان در حوزه دفاع مقدس برای جهان حرف دارند/ متاسفانه دفاع مقدس از نگاه سمن ها مغفول مانده است

علی پور حسن امروز در گردهمایی تشکل‌های مردم‌نهاد استان گیلان بابیان اینکه همه‌ی امورات دنیا به اذن خدا و حکمت او محقق می‌شود، اظهار کرد: در فرهنگ شیعه حضرت اباعبدالله کشتی نجات است و شتاب آن نسبت به سایر ائمه معصومین بیشتر و فراخ‌تر است.

وی بابیان اینکه در تعابیر دینی حرکت در مسیر اباعبدالله اجر فراوانی دارد، افزود: اگر می‌بینید دفاع مقدس مهم و باارزش است به خاطر قرار گرفتن در مسیر اباعبدالله و فرهنگ عاشورا است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بابیان اینکه قبل از جنگ توجه همگان به شاه نامه‌ها و موضوعات غیر دفاع مقدس بود گفت: اکنون دفاع مقدس ظرفیت‌های کشور را متبلور کرده و ادبیات دفاع مقدس از محکم‌ترین آثار موجود در کشور است.

پور حسن بابیان اینکه بسیاری از مشاهیر ادبیات دفاع مقدس از گیلانیان هستند مطرح کرد: گیلانیان با آثار بی‌شماری که در حوزه دفاع مقدس  دارند برای جهانیان حرف برای گفتن دارند.

وی بابیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد برای پویایی، حرکت جامعه و دست‌گیری از افراد مستضعف ایجادشده‌اند، بیان کرد: متأسفانه دفاع مقدس از نگاه سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد مغفول مانده و نیازمند تحرک در این بخش هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد باید ظرفیت دفاع مقدس را ویژه ببینند، خاطرنشان کرد: باید تلاش‌ها و کوشش‌ها در راستای ایجاد تحرک جدی در حوزه دفاع مقدس افزایش پیدا کند و ما شاهد پیشرفت‌های ویژه در این راستا باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه