دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان در گفتگو با 8دی:

اراجیف ترامپ در سازمان ملل بیانگر استیصال آنهاست/ تهدیدات آمریکا سبب رویش های جدید در منطقه شد

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان گفت: تاکنون تهدیدات آمریکا سبب رویش جدید انقلابیون در منطقه نظیر خلق حزب‌الله و حشد الشعبی شده است.

اراجیف ترامپ در سازمان ملل بیانگر استیصال آنهاست/ تهدیدات آمریکا سبب رویش های جدید در منطقه شد

نظر علی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت در واکنش به اظهارات سخیف اخیر ترامپ در سازمان ملل اظهار کرد: اگر امروز شخصی مثل ترامپ اراجیفی را در سازمان ملل می‌بافد به خاطر قدرت آن‌ها نیست بلکه بیانگر استیصال آن‌ها در مقابل کشور ایران است.

وی با بیان اینکه فرهنگ غنی انقلابی و عاشورایی آمریکائیان را رسوا کرده و دفاع جانانه ملت ما دامان استکبار جهانی را گرفته است افزود: آمریکا و رئیس‌جمهورش فکر می‌کنند با تشر زدن و تهدید کردن به ملت ما می‌توانند بازی‌های منطقه‌ای را بر هم بزنند اما کاملاً در اشتباه است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه در مقابل انقلاب اسلامی هیچ نیروی توان مقابله ندارد گفت: وجود آمریکائیان و تهدیدهای آن‌ها برای ما همانند جنگ تحمیلی یک رحمت است و امروز فشارها و نیروهایی که آمریکا در منطقه اعمال می‌کند برای ما جریان ساز و انسان‌ساز است و فرهنگ عاشورا را زنده نگه می دارد.

فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه تهدیدات آمریکا سبب رویش جدید انقلابیون در منطقه شده است خاطرنشان کرد: تهدیدات آمریکا برای ما تاکنون حزب‌الله لبنان، حماس، حشد الشعبی و سایر گروه‌های مقاومت را ساخته است.

علیزاده با اشاره به اینکه حرف‌های مفتی که ترامپ اخیراً در سازمان ملل گفته هیچ سودی برای آمریکا نخواهد داشت افزود: تهدیدات آمریکایی برای ایران اسلامی که به برکت فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت جوانان غیور خود که اکنون به‌عنوان مدافعان حرم اهل‌بیت سلام‌الله علیها حضور دارند و مقاومت می‌کنند سرابی بیش نیست.

وی با اذعان به اینکه ملت ایران باید بداند دشمن با همه‌ی وجود خود دشمنی می‌کند و ما با فرهنگ عاشورایی و منطق اسلامی باید در مقابل استکبار جهانی بایستیم تصریح کرد: انتظار ملت از دولت و مسئولین ما مقاومت در مقابل زورگویان است و انتظار دارند همچون رزمندگانی که در مقابل ظالمان جهان ایستادند و هم‌اکنون نیز ایستاده‌اند، مقاوم باشد و پایداری و ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
وحید
تورو خدا برو تو خونه بشین بذار جوون های انقلابی بیان جریان ارزشی رو تو استان مدیریت کنن از حسین فدایی یادبگیر که از دبیرکلی جمعیت ایثارگران استعفا داد تا یه جوون بیاد بالا تو این انتخابات و انتخابات مجلس با بی تدبیری تو و آقازاده جریان انقلابی استان منزوی شد ... بازم ولکن نیستی به خداقسم شما بین جوونا ی انقلابی هیچ وجهه و محبوبیتی نداری بخدا نداری به دین نداری بکش کنار تا جریان ارزشی نفس بکشه دادا
در حاشیه