نجفی اصلی ترین ملاک های خود در انتخاب فرمانداران گیلان را تشریح نمود

در پایان این نشست با قدردانی از زحمات سعادتمند داودی فرماندار پیشین بندرانزلی ، قاسم روحانی فر به عنوان فرماندار جدید آن شهرستان معرفی شد.

نجفی اصلی ترین ملاک های خود در انتخاب فرمانداران گیلان را تشریح نمود

به گزارش ۸دی نیوز، استاندار گیلان در نشست تقدیر از فرماندار پیشین و معرفی فرماندار جدید انزلی با قدردانی از حضور گرم و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : خوشحالیم که مردم ما برغم وجود مشکلات  پای انقلاب و دفاع از حریم ولایت مقتدرانه ایستاده اند.مردم ولی نعمت ما هستند و هرآنچیزی که داریم از مردم و رشادت ها و ایثارگری فرزندان این ملت و شهدا و جانبازان است.

jpg820

وی  تغییر و تحولات در نظام اداری را طبیعی دانست و گفت : تغییر مدیران و این تحولات برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است .رویکرد امروز وزارت کشور رویکرد استفاده از نیروهای داخلی این مجموعه است و رویکرد بنده هم از گذشته همینطور بوده است.

نجفی افزود: انتخاب فرماندارن از نیروهای ستادی استانداری فرصت جدیدی برای اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید است چرا که این افراد بیشتر با وظایف و عملکرد وزارت کشور آشنایی دارند.بومی بودن در کنار توسعه محوری ، مردمی بودن ، داشتن مشی اعتدال و روحیه خدمت ، در خط ولایت بودن از ملاک های اصلی انتخاب فرمانداران است.

jpg823

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بیکاری و معضلات اقتصادی بزرگترین مشکل استان است گفت : این وضعیت در بندر انزلی نیز مشاهده می شود درحالی که توانمندی های بندری ، مجاورت با دریا و منطقه آزاد ،داشتن روابط با کشورهای حاشیه خزر و اروپا ، فرهنگ بالا و باسوادی مردم این شهرستان وموقعیت های گردشگری هرکدام به تنهایی می تواند مشکلات بیکاری این منطقه را حل کند.

  jpg821

 نجفی در مورد گردشگری ، محیط زیست و ورزش انزلی نیز توصیه هایی به فرماندار جدید انزلی داد.

jpg824

خسته بند نماینده بندرانزلی نیز ضمن تشکر از حضور موثر استاندار گیلان در حل مشکلات افزود: حل بیکاری ،سرعت در اجرای پروژ های کنارگذرانزلی ،پل دوم وکاخانه کشتی سازی از خواسته های مردم این شهرستان است .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه بندر انزلی نیز با اشاره به مشکلات مردم این شهرستان خواستار توجه جدی مسولان به حل آنان شد.

در این نشست فرماندار سابق بندرانزلی به ارائه گزارشی از عملکرد خود پرداخت وهمچنین روحانی فر فرماندار جدید این شهرستان هم گفت : در چارچوب سیاستهای دولت تدبیر وامید تمام تلاش خود را به کار می بندم تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشم .

jpg822

در پایان این نشست با قدردانی از زحمات سعادتمند داودی فرماندار پیشین بندرانزلی ، قاسم روحانی فر به عنوان فرماندار جدید آن شهرستان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه