عضو مجمع نمایندگان گیلان مطرح کرد؛

فساد مالی یک هزار میلیارد تومانی در سهام عدالت/ مجلس و دولت عاجلا سهام عدالت را از بلاتکلیفی خارج کنند

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از فساد مالی یک هزار میلیارد تومانی در سهام عدالت خبر داد.

فساد مالی یک هزار میلیارد تومانی در سهام عدالت/ مجلس و دولت عاجلا سهام عدالت را از بلاتکلیفی خارج کنند

 

جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت با اعلام اینکه در سهام عدالت فساد بسیاری وجود دارد اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید در مباحث مربوط به سهام عدالت ورود کند و از زوایایی آن را مورد بررسی و نظارت قرار دهد.

وی با اشاره به فساد مالی در سیستم و نظام پرداخت آن افزود: فساد موجود در سهام عدالت بسیار بزرگ و دامن گیر است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی مبلغ فساد مالی در سهام عدالت را بسیار هنگفت برشمرد و گفت: فساد مالی موجود در سهام عدالت به یک هزار میلیارد تومان می‌رسد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشتباه خواندن تشکیل تعاونی سهام عدالت در کشور اظهار کرد: در سهام عدالت شرکت‌های سرمایه‌گذاری دولتی شد و پول بیت‌المال در آن‌ها هزینه شد و همه مانده‌اند که این مبالغ اکنون در کجاها هزینه شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه باید بررسی شود تا فساد موجود در شرکت تعاونی سهام عدالت برملا شود، خاطرنشان کرد: مجلس باید به‌زودی ورود کند و سهام عدالت را به شکلی معقولانه و لازم ساماندهی کند.

کوچکی نژاد با اشاره به ابزاری نگاه کردن دولت‌ها به سهام عدالت به جهت نیل اهداف سیاسی و انتخاباتی خود، افزود: دولت اعلام کرده بود که سهام عدالت را آزاد می‌کند تا مردم به چند میلیون پول برسند اما اکنون از آن شور پرداخت سود سهام عدالت خبری نیست.

نماینده مردم در خانه ملت گفت: گروه اقتصادی دولت و کمیسیون اقتصادی مجلس باید فوراً تصمیمات عاجل برای سهام عدالت بگیرد تا مردم از بلاتکلیفی در سهام عدالت خارج شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه