نماینده مردم انزلی:

پاسخ ایران در مقابل رفتار ترامپ در برجام کوبنده خواهد بود

خسته بند گفت: پاسخ ایران در مقابل رفتار ترامپ کوبنده و مقابل به‌مثل است و یقیناً متضرر اصلی در صورت نقض برجام آمریکا و اروپائیان هستند.

پاسخ ایران در مقابل رفتار ترامپ در برجام کوبنده خواهد بود

به گزارش ۸دی، حسن خسته بند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی در واکنش به اظهارات ترامپ در خصوص برجام و تهدیدها علیه ایران اظهار کرد: ترامپ یک سرمایه‌گذار و سرمایه‌دار بدون تجربه سیاسی است و هیچ‌گاه تعادل روانی ندارد.

وی بابیان اینکه مدیریت سیاسی جهان با ترامپ به انزوا کشیده می‌شود، افزود: به اذعان مردم آمریکا و متحدان کشورهای اروپایی معتقدند که ترامپ مدیریت لازم برای مدیریت کردن در سطح جهان را ندارد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر حرکتی به دلیل عدم فهم سیاسی ترامپ ممکن است از وی سر بزند، گفت:  باید در این مقطع از زمان در مقابل اظهارات ناپخته ترامپ در خصوص برجام و مواضع اش در خصوص ایران هوشمندانه عمل کنیم.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در رابطه با آمریکا و مسائل مربوط به آن مبنی بر اینکه باید حواس ما جمع باشد، خاطرنشان کرد: مطمئناً هر حرکتی که در راستای تخریب برجام برداشته شود، جمهوری اسلامی برای آن پاسخ لازم و کوبنده را تهیه‌کرده و دارد و حتماً رفتار ایران در مقابل تهدیدات آمریکایی مقابله‌به‌مثل خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ضرر کننده اصلی حرکت غیرعاقلانه ترامپ درصورتی‌که خلاف مفاد برجام عمل کند خود آمریکا و اروپائیان هستند، مطرح کرد: مردم پشتیبانی بزرگ برای انقلاب و نظام اسلامی هستند و با حضور فعال خود در انتخابات و راهپیمایی‌ها به جهانیان نشان دادند که این کشور در کنار رهبری حرکت خواهد کرد و هر چه را که رهبر معظم انقلاب امر کند، ملت یکپارچه عمل خواهند کرد.

خسته بند با اذعان به اینکه اندک دستاوردهایی که در برجام به ایران رسیده اگر خلافی از سوی طرف آمریکایی سر بزند تغییری خاصی برای ایران ایجاد نمی‌شود چون چیزی در برجام عایدش نشده است، تصریح کرد: بیشترین ضرر را آمریکا در نقض رسمی برجام متحمل خواهد شد و یقیناً در این بازی آمریکا منزوی‌تر از گذشته می‌شود و بازهم جمهوری اسلامی ایران سربلند می‌ماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه