برق هیات‌های عزاداری رایگان می‌شود

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای از برقراری انشعاب موقت برق رایگان در حسینیه ها و هیات های عزاداری شهر تهران، طی ایام محرم خبر داد.

برق هیات‌های عزاداری رایگان می‌شود

به گزارش ۸دی، به نقل از وزارت نیرو، بر اساس این  اطلاعیه کلیه مراحل نصب و جمع آوری کنتور این انشعاب موقت به صورت رایگان توسط شرکت توزیع برق تهران بزرگ صورت می گیرد  و این شرکت  ضمن اعلام آمادگی  برای برقراری انشعاب برق موقت و ایمن رایگان در هیات های عزاداری به مدت ۱۵ روز ، متقاضیان این خدمات را به رعایت نکات ایمنی فراخواند.

بر اساس این گزارش، حفاظت کابل های برق از وسایل تیز و برنده و یا وسایل و تجهیزات گرم کننده محیط، استفاده از لامپ های کم مصرف به منظور صرفه جویی و کاهش احتمال آتش سوزی، تاکید بر قطع برق از تابلوی اصلی پس از پایان مراسم، اجتناب از نصب هرگونه پرچم، بنر و داربست بر روی پایه ها، تجهیزات و تاسیسات برق رسانی از جمله توصیه های ایمنی به متقاضیان این خدمات است.

همچنین حفظ فاصله ایمن و مجاز ۲۱۰ سانتی متری هنگام نصب داربست های فلزی تا شبکه های برق رسانی و جلوگیری از قرار دادن کابل ها در مسیر تردد عزاداران، از جمله توصیه های ایمنی شرکت توزیع  برق تهران بزرگ به هیات های عزاداری می باشد.گفتنی است  نمایندگان هیات ها و حسینیه ها جهت اقدام در این زمینه می توانند به مناطق برق مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه