لازم است تکرارش کنم!

واکنش متفاوت مهدویان به حذف ماجرای نیمروز از اسکار + تصویر

پس از اعلام این فهرست محمدحسین مهدویان نسبت به این انتخاب واکنش نشان داده و این متن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

واکنش متفاوت مهدویان به حذف ماجرای نیمروز از اسکار + تصویر

به گزارش ۸دی، امروز فهرست چهار فیلم از میان ده فیلم اولیه معرفی شده برای اسکار ۲۰۱۸ از سوی هیات انتخاب منتشر شد و نبودن نام فیلم “ماجرای نیمروز” یکی از نقاط مبهم این فهرست بود.

پس از اعلام این فهرست چهارتایی محمدحسین مهدویان نسبت به این انتخاب واکنش نشان داده و این متن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
واکنش مهدویان به حذف ماجرای نیمروز از فهرست اسکار
از سال هشتاد و سه تا امروز تعداد زیادی فیلم مستند و داستانی ساخته‌ام. در میان کارهایم مجموعه‌ی”آخرین روزهای زمستان” و فیلم سینمایی “ایستاده در غبار” بیش‌تر دیده شدند و احتمالن باز هم دیده خواهند شد. برای این کارها خیلی تشویق شده‌ام اما کم‌کم دارم متقاعد می‌شوم بهترین فیلمی که در این چهارده سال ساخته‌ام “ماجرای نیم‌روز” است‌. باید یک اعتراف صادقانه بکنم.
بعد از “ایستاده در غبار” در خلوت خودم چیزی بود که خیلی آزارم می‌داد. این‌‌که وقتی همه به تو آفرین بگویند احتمالا یک جای کارَت می‌لنگد. این یعنی چیزی را تغییر نداده‌ای و فکری را آشفته نساخته‌ای. شاید برای همین است که حالا دیگر دارم مطمئن می‌شوم “ماجرای نیم‌روز” را از همه‌ی کارهایم بیش‌تر دوست دارم‌. چون در کنار تحسین‌ها، واکنش‌های منفی و حتا دشمنی‌ها را نیز برانگیخت. این یعنی این دفعه کارم را بهتر از همیشه انجام داده‌ام و لازم است تکرارش کنم.
انتهای پیام/

منبع: جهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه