رئیس شورای بخش مرکزی لنگرود:

۱۸۰ نفر از سیل‌زدگان لنگرودی به بانک‌ها معرفی شدند

رئیس شورای بخش لنگرود گفت: تا روز گذشته ۱۸۰ نفر از سیل‌زدگان جهت دریافت تسهیلات ۲ تا ۴ میلیون تومانی به بانک معرفی شده‌اند.

۱۸۰ نفر از سیل‌زدگان لنگرودی به بانک‌ها معرفی شدند

محمد نارنجی در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره آخرین اقدامات انجام شده در رسیدگی به امور سیل‌زدگان اخیر این شهرستان اظهار داشت: در راستای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده حدود ۴۰۰ بسته سبد غذایی شامل سه کیلوگرم برنج و کنسرو ماهی با همکاری هلال احمر بین مردم روستاهای دیوشل، دیوشل پشته و تالش‌محله توزیع شد.

وی افزود: پس از سیل، ستاد رسیدگی به امور سیل‌زدگان در دهیاری دیوشل تشکیل شد و الان حدود ۱۲ روز است که در این محل مستقر هستیم.

رئیس شورای بخش مرکزی لنگرود ادامه داد: تا روز گذشته، ۱۸۰ نفر از سیل‌زدگان جهت دریافت تسهیلات بلاعوض ۲ تا ۴ میلیون تومانی به بانک معرفی شده است.

نارنجی گفت: آقای لاهوتی پیگر امور هستند که این پول به شعبات تزریق شود تا مردم در بانک سرگردان نشوند، ضمن اینکه مقرر شده است هر شخص در هر بانکی که حساب بانکی در آن دارد می‌تواند تسهیلات خود را دریافت کند.

وی درباره مهم‌ترین مشکلات موجود در امور سیل‌زدگان اظهار کرد: فعلا مشکل عمده خاصی نیست و مسائل به خوبی پیشرفت کار دارند و هر روز گزارشات به فرماندار محترم درباره موضوع سیل‌زدگان ارایه می‌شود.

رئیس شورای بخش مرکزی لنگرود با تأکید اجرای طرح ساماندهی سه رودخانه لنگرود گفت: حدود یک میلیارد تومان برای اجرای طرح ساماندهی این رودخانه‌ها نیاز است و اگر این کار انجام شود ما مشکل سیل نخواهیم داشت.

نارنجی در پایان میزان خسارات وارد شده به سه روستای دیوشل، دیوشل پشته و تالش محله را بالای ۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه