امروز با تلاش نیروهای انتظامی، سپاه و نیروهای امنیتی، کشور ما از امنیت بسیار خوبی برخوردار است

معاون اداری و مالی قوه قضاییه در آستانه با اشاره به تشکیل کمیته حمایت از سرمایه گذاری ها در این قوه گفت: باید با برنامه ریزی درست از سرمایه های حلال سرمایه گذاران برای توسعه اقتصادی کشور استفاده شود.

امروز با تلاش نیروهای انتظامی، سپاه و نیروهای امنیتی، کشور ما از امنیت بسیار خوبی برخوردار است

به گزارش۸دی نیوز، نوروز کهزادی در مراسم افتتاح ساختمان نوبنیاد دادگستری آستانه اشرفیه گفت: به طور قطع سرمایه گذاران با استفاده از سرمایه حلال خود نقش موثری در ایجاد شغل و رفع مشکلات بیکاری و سایر خدمات در کشور دارند.

وی با اشاره به مشکلات بیکاری و اینکه نظام آموزش و پرورش و فنی حرفه ای نقش موثری در خصوص رفع این مشکل دارند، بیان کرد: دستگاه های مسوول باید با ارتقاء سطح آگاهی و دانش جوانان آنان را برای تولید علم و عمل آماده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ایران اسلامی را یکی از امن ترین کشورهای دنیا دانست و یادآور شد: امروز با تلاش نیروهای انتظامی ، سپاه و نیروهای امنیتی، کشور ما از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

کهزادی گفت: قوه قضاییه نیز تلاش دارد تا با همکاری همه این نیروها و نهادها در جهت امنیت پایدار در جامعه گام بردارد و در این راه با صدور احکام لازم با هرگونه جرائمی که امنیت جامعه را به خطر بیاندازد برخورد خواهد کرد.

معاون ادارای و مالی قوه قضاییه کشور در ادامه با بیان اینکه کاهش جرائم یکی از اولویت های این قوه است، بیان کرد: شناسایی و پیشگیری همواره نقش بسیار مهمی در کاهش جرائم جامعه دارد.

کهزادی با اشاره به بحث راه اندازی معاونت پیشگیری در قوه قضاییه یادآور شد: راه اندازی این معاونت نیز به منظور پیشگیری از جرائم مختلف و بسیاری از ناهنجاری های جامعه انجام گرفته است.

وی راه حل کاهش جرائم را شناسایی و ریشه یابی آن دانست و افزود: قوه قضاییه برخورد با تمام جرائمی را که امنیت کشور و جامعه را به خطر بیندازد را در اولویت کاری خود قرار داده و این امر همواره مورد تاکید ریاست قوه قضائیه است.

کهزادی در ادامه، قوه قضاییه را پشتیبان مردم دانست و اظهار کرد: تلاش دستگاه قضائی همواره برای خدمت به مردم بر اساس عدالت اجتماعی است و در این راه کوتاهی نمی کند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز در ادامه این آئین اظهار کرد: قوه قضاییه در واقع نبض ایجاد امنیت در جامعه است که این مهم را با همکاری سایر قوای کشور به انجام می رساند.

احمد سیاوش پورˈ افزود: وجود سلامت در قوه قضاییه نیز همواره یکی از اصلی ترین مسائلی است که با توجه به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این خصوص گام برداشته می شود.

وی تصریح کرد: به منظور جلب رضایت مردم و ایجاد اعتماد بین کسانی که به قوه قضاییه مراجعه می کنند نیاز است تا امکانات و ملزومات مناسب در اختیار قوه قضاییه قرار بگیرد.

سیاوش پور گفت: فضاها و امکانات مناسب خود می توانند شرایط بسیار خوبی را در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم و جلب رضایت آنها ایجاد کند.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوائی این استان و با توجه به هزینه های بالای نگهداری از ساختمان ها امیدواریم با کمک و تعامل مسئولین قوه قضاییه و همچنین نمایندگان مجلس ایجاد ملزومات و امکانات برای دادگستری های این استان شتاب بیشتری پیدا کند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه نیز در این آئین با بیان اینکه سنگینی بار ایجاد امنیت همواره بر دوش قوه قضاییه قرار دارد، بیان کرد:

امروز شاهدیم قوای سه گانه با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت ارتقاء امنیت در جامعه گام بر می دارند.

ˈمحمدحسین قربانیˈ در ادامه با اشاره به برخی معضلات گیلان اظهار کرد: این استان بستر بسیار خوبی برای توسعه و تولید برخوردار است که باید تلاش کنیم با استفاده مناسب از این توانمندی های در جهت رفع مشکلات بیکاری در منطقه گام برداریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساختمان جدید دادگستری آستانه اشرفیه در زمینی به مساحت چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع و با زیر بنای سه هزار و ۶۰۰ متر مربع احداث شده است.

عملیات ساخت این ساختمان از سال ۸۸ آغاز شده که احداث آن نیز ۳۳ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

این ساختمان در سه طبقه و دارای ۴۴ اتاق نیز است./ ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه