یک هفته مثل آبداران زندگی کنید؟!

حقوق سال ۹۶ آبداران ماسالی پرداخت نشد، بیمه هم حذف شد / وقتی ابتکار مدیر کل کار را خراب‌تر می‌کند

آبداران مستاصل اند. نمی دانند به چه کسی و کدام مسئولی مراجعه کنند. تاکنون موضوع در سطح استان باقی مانده است و پای رسانه های بیگانه و ضد انقلاب به موضوع باز نشده است.

حقوق سال ۹۶ آبداران ماسالی پرداخت نشد، بیمه هم حذف شد / وقتی ابتکار مدیر کل کار را خراب‌تر می‌کند

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ آبداران و شماری از کارگران شرکت آب و فاضلاب روستایی ماسال همچنان ماه هاست از دریافت حقوق محروم اند.

این در حالی است که پیش از این، این افراد تحت نظر پیمانکار کار میکردند و آب و فاضلاب روستایی استان در پاسخ انتقادات آنان را کارکنان خود نمی دانست! اما آخرین خبرها از طرح جدید این اداره حکایت دارد.

بر این اساس برای حذف واسطه و پرداخت بهتر حقوق، این آبداران شخصا با خود اداره آب و فاضلاب روستایی قرارداد بسته اند اما با این وجود نه تنها پرداخت حقوق متوقف است بلکه پرداخت بیمه هم به عهده کارکنان گذاشته شده است!

ماجرا از کجا شروع شد؟

بهمن ماه سال ۹۵ بود که خبری در ماسال نیوز مبنی بر عدم پرداخت ۱۰ ماهه حقوق ناچیز کارکنان شرکتی اداره آب و فاضلاب روستایی ماسال منتشر شد.

کاظم ابراهیمی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ماسال در پی درج این خبر ضمن مصاحبه ای گفت: پیش از مدیریت آقای رنج‌ور، در سطح استان برای حل این مشکل اقداماتی صورت گرفته بود اما با حضور ایشان پیگیری ها جدی تر شده و جلساتی با حضور شخص مدیر کل استان با آبداران تشکیل شده است. مشکل بیمه این عزیزان تا حدودی رفع شده و  حقوق عقب افتاده هم بر اساس قول ها و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی اداره کل استان، تا اواخر اسفند ماه پرداخت می شود.

محبعلی رنجور مدیر کل آب  و فاضلاب ر%۸

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه