در واکنش به انتشار یک جعل خبر؛

هوشنگ امیراحمدی آمدنیوز را رسوا کرد / روبوسی جانانه ظریف با امیراحمدی!

هوشنگ امیراحمدی نوشت: بعد از حدود ۳ سال یک روبوسی جانانه بین من و دوست قدیمی ام دکتر جواد ظریف پیش آمد. جدا کیف کردم!

هوشنگ امیراحمدی آمدنیوز را رسوا کرد / روبوسی جانانه ظریف با امیراحمدی!

به گزارش ۸دی، هوشنگ امیراحمدی رئیس شورای ایرانیان آمریکا در واکنش به خبر آمدنیوز درباره جلسه احمدی نژاد در آمریکا برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی نوشت:

دیروز، “آمدنیوز”، که می‌گویند از طرفداران دولت روحانی است، خبر داد که در سال ۱۳۹۲ من از آقای دکتر احمدی نژاد و چند تن از معاونین و مشاورینش در منزل شخصی ام در نیوجرسی بهمرا دونفر از CIA و MI6 پذیرایی کرده و برای سرنگونی رژیم اسلامی برنامه ریزی کرده ایم. بچه که بودم خیلی به سریال جانی دالر علاقه داشتم. این یکی اما صدها برابر هیجان انگیز تر بود. آیوول آمد نیوز!
جهت اطلاع آمدنیوز، مسیولین جمهوری اسلامی نمی‌توانند بیش از یک شعاع ۲۰ مایلی از وسط مانهاتان نیویورک دور تر مسافت کنند. منزل من در پرینستن، با منهاتان ۵۰ مایل فاصله دارد.

دیشب؛ در راه مانهاتان برای شرکت در جلسه آقای روحانی بودم که لینک خبر آمدنیوز را دوستی فرستاد. بخودم گفتم شاید ایده بدی نباشد که همان جلسه را این بار با آقای روحانی و مقام های همراه برگزار کنم. اما فکر عبثی بود چون روحانی حتی بزور با من سلام و علیک می‌کند!

جلسه مثل گذشته شور و حال نداشت و تعداد هم کمتر بود و حضارهم بیشتر از خودی ها. سخنرانی آقای روحانی هم تمطراق سخنرانی های جلسات گذشته را نداشت. اما برای من یک شب بسیار خوبی بود: بعد از حدود ۳ سال یک روبوسی جانانه بین من و دوست قدیمی ام آقای دکتر جواد ظریف پیش آمد. جدا کیف کردم!

این را هم اضافه کنم که برعکس آقای احمدی نژاد که درون مردم میآمد و با هرکس که می‌خواست عکس می‌گرفت، آقای روحانی از پشت سن وارد و از همانجا هم خارج می‌شود. این کاری است که ایشان در ۵ سال گذشته کرده است و من فکر می‌کنم جدا نامناسب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه