نیاز فوری برای تغییر استاندار گیلان نیست/ رایزنی‌ها برای معرفی استاندارجدید ادامه دارد

نماینده مردم رشت در مجلس با این توضیح که مجمع نمایندگان درباره استانداری نشستی داشته است گفت: قرار بر این شد که مجمع نامه ای جهت ارسال به وزیر کشور تهیه کند و در آن نامه چند نفر از جمله آقای هاشم نیا را معرفی نماید.

نیاز فوری برای تغییر استاندار گیلان نیست/ رایزنی‌ها برای معرفی استاندارجدید ادامه دارد

حسن تامینی لیچائی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز درباره آخرین بررسی های انجام شده برای تعیین سکان دار استانداری گیلان گفت: در این باره دو بحث حاکم است گروهی که با آقای روحانی کار کردند نظرشان این است که باید استاندار گیلان تغییر کند.

وی افزود: تحلیل آنان برای جابه جایی استاندار به این شکل است که باید کسانی سر کار بیایند که بتوانند با آقای روحانی بهتر کار کنند و ارتباط آنها با گروه روحانی بیشتر باشد.

تامینی اظهار کرد: گروه دیگر معتقدند از آنجا که استاندار فعلی بومی و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و مراحلی را در سطوح مختلف معاونتی در استان طی کرده است نیاز مبرم و فوری برای رفتن ایشان وجود ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با این توضیح که مجمع نمایندگان نیز در این باره نشستی داشته است افزود: در این نشست قرار بر این شد که مجمع نامه ای جهت ارسال به وزیر کشور تهیه کند و درآن نامه چند نفری را معرفی نماید.

تامینی در همین رابطه بیان کرد: از این تعداد افراد معرفی شده یک نفر کیهان هاشم نیا استاندار فعلی می باشد.

وی با اشاره به اعلام سایر استانها افزود: ۸۰ درصد افرادی که توسط استانها به وزارت کشور معرفی شدند حائز شرایط استانداری اعلام شدنده اند بنابراین دیگر بستگی به وزیر کشور دارد که چه کسی را تعیین کند.

تامینی با تاکید بر اینکه گیلان فردی تاثیر گذار در بدنه دولت دارد گفت: قطعا وجود آقای نوبخت می تواند تاثیر گدار باشد باید گفت هم اکنون شرایط بحرانی نیست که ما الان بگوییم همه دولت دست به دست هم داده اند که استاندار باید عوض شود.

وی تاکید کرد : اگر قرار باشد آقای هاشم نیا برود باید کسی سر کار بیایید که بتواند با دولت همکاری بهتر و بیشتری داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه