عضو مجمع نمایندگان گیلان در گفت‌وگو با 8دی:

اکثر بانک‌های کشور تراز منفی دارند / بیشتر بانک‌های ایران ورشکسته شده‌اند

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به ورشکستگی و تراز منفی اکثر بانک‌های فعال در کشور گفت: هماهنگی در نهادهای اقتصادی کشور با معاونت جدید اقتصادی دولت لازم است.

اکثر بانک‌های کشور تراز منفی دارند / بیشتر بانک‌های ایران ورشکسته شده‌اند

جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت، با اشاره به هرج‌ومرج‌های اقتصادی در دولت یازدهم اظهار کرد: در تیم اقتصادی دولت گذشته هرج‌ومرج اقتصادی به‌وفور دیده می‌شد.

وی بابیان اینکه در دولت قبل هرکدام از نهادهای اقتصادی تک‌محوری عمل می‌کردند، افزود: در دولت نخست روحانی سازمان برنامه‌وبودجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی هرکدام تصمیم خاصی و متفاوتی برای اداره کشور می‌گرفتند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دولت دوازدهم مصمم بر حل بحران‌های اقتصادی است، گفت: در دولت دوازدهم مقررشده تا بی‌نظمی در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی کاهش پیدا کند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: دولت برای هماهنگ کردن تیم اقتصادی خود معاون اقتصادی تشکیل داده است و امیدواریم این بخش از بدنه دولت بتواند چاره‌ساز شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برنامه محور بودن معاونت اقتصادی دولت خاطرنشان کرد: معاون اقتصادی دولت باید برنامه و محور مشخصی را برای وزارت خانه‌ها و سازمان‌های اقتصادی دولت دوم روحانی تدارک ببیند.

کوچکی‌نژاد با اذعان به اینکه سازمان برنامه‌وبودجه، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد باید خود را هماهنگ با معاون اقتصادی دولت کنند تصریح کرد: اگر دولت بخواهد بخشنامه‌ای و پادگانی سود بانکی را کاهش دهد یقیناً موفق نخواهد بود.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با اعلام اینکه اکثر بانک‌های موجود در کشور ورشکست شده‌اند و تراز منفی دارند، مطرح کرد: دولت باید تلاش کند تا بانک‌ها را سرپا نگه دارد و با در اختیار گذاشتن منابع آن‌ها در بخش تولید از رکود عبور کرده و کسب‌وکار را رونق دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه