لاهیجان، تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره شبدیز را کسب کرد +عکس

فیلمنامه کوتاه “مشما مشکی” نوشته نواب محمودی از انجمن سینمای جوان لاهیجان موفق به کسب تندیس بهترین فیلم نامه کوتاه این جشنواره ، حمایت از تولید و جایزه بیست میلیون ریالی شد.

لاهیجان، تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره شبدیز را کسب کرد +عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، ساسان عادلی خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوانان دفتر لاهیجان با پنج اثر شامل فیلم کوتاه تجربی طناب ساخته ناصر احمدی گوروان ٬ فیلم کوتاه داستانی مخاطب خاص ساخته فاطمه خیشکی، یک قطعه عکس از مهسان تقی پور و دو فیلمنامه کوتاه پالتو نوشته حمید پروانه و مشما مشکی نوشته نواب محمودی در این جشنواره شرکت کرده بود که فیلم کوتاه تجربی طناب با نظر آرای هیات داوران یکی از چهار کاندید نهایی بهترین فیلم کوتاه تجربی جشنواره شبدیز انتخاب شد.

وی یادآورشد: پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری به مدت چهار روز در استان کرمانشاه و شهر کرمانشاه با حضور استان‌های البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی ، آذربایجان‌شرقی و کرمانشاه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

وی همچنین اظهارداشت:فیلم کوتاه مستند شکوفه های زمستان نیز در انجمن سینمای جوانان دفتر لاهیجان تولید و آماده نمایش شده است .

وی اظهارداشت : این فیلم کوتاه از ساخته های سعید پورقربان از فیلمسازان انجمن سینمای جوان لاهیجان است که پیش از این فیلم کوتاه چنگال را ساخته بود.

عادلی یادآورشد: موضوع فیلم کوتاه مستند هفت دقیقه و چهل ثانیه ای شکوفه های زمستان درباره توانایی ها و موانع پیش روی معلولان جسمی در یکی از مراکز توانبخشی است.
وی تدوینگر ، تهیه کننده و کارگردان این فیلم را سعید پورقربان، نویسنده فیلمنامه و محقق فرزاد بهمن پور، تصویربرداران سعید پورقربان و نیما قاسمی،صدابردار حامد رمضان نژاد و مشاور کارگردان نواب محمودی ذکر کرد .

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه