خبرنگار: ابوالفضل شکری
سرپرست شهرداری رودسر در گفتگو با 8دی تشریح کرد؛

اقدامات شهرداری رودسر در دو هفته اخیر

سرپرست شهرداری رودسر گفت: در مدت کوتاه تصدی مسئولیت شهرداری رودسر یک میدان در خیابان شهدای این شهر با اعتبار ۸۰ میلیون تومان و با مصوبه شورای ترافیک احداث شده است.

اقدامات شهرداری رودسر در دو هفته اخیر

یدالله مقصودی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: در مدت کوتاه تصدی مسئولیت شهرداری رودسر یک میدان در خیابان شهدای این شهر با اعتبار ۸۰ میلیون تومان و با مصوبه شورای ترافیک احداث شده است.

وی افزود: در این منطقه، یک معضل بزرگ در مقابل کارخانه آرد داشتیم و امیدواریم احداث این میدان باعث کاهش تصادفات در این محل شود.

سرپرست شهرداری رودسر گفت: ترمیم آسفالت خیابان های ولیعصر(عج)، سید محله و آبکنار از دیگر طرح های اجرا شده در طی ۱۲ روز گذشته در شهر رودسر بوده است.

سرپرست شهرداری رودسر ادامه داد: در حال حاضر آسفالت کوچه دوم شهرک شهید رجایی در حال اجراست.

مقصودی درباره اقدامات شهرداری برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: شهرداری معابر عبور و مرور دانش آموزان را در این مدت رنگ آمیزی کرده است و با نقاشی معابر عمومی برای حضور دانش آموزان فضاسازی شده است.

وی درباره برطرف کردن معضل آب‌گرفتگی معابر نیز اظهار کرد: در قسمت احمد آباد اقدام به جذب پیمانکار و انعقاد قرارداد کرده‌ایم و در روزهای آتی در این مسیر اقدام به لوله‌گذاری خواهد شد و برای اجرای آن ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه