با هدف رشد دانش آموزان در کار گروهی؛

طرح “انسجام” ویژه دانش‌آموزان انجمن اسلامی در مدارس سراسر استان اجرا می‌شود

طرح انسجام در دو مقطع متوسطه اول و دوم از ابتدای مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سراسر استان اجرا خواهد شد.

طرح “انسجام” ویژه دانش‌آموزان انجمن اسلامی در مدارس سراسر استان اجرا می‌شود

به گزارش ۸دی، مهیار فتحی پور مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در این طرح جمعی از دانش آموزان بر اساس معیارهای لازم انتخاب و در قالب گروه های مشخص در راستای انجام فعالیت های گروهی و انسجام تشکیلاتی در مدرسه به کارگیری می شوند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، رشد دانش آموزان در کار گروهی، تقویت روحیه کار تشکیلاتی، ایجاد ساختار شبکه دانش آموزی تشکل، ارتقاء توان فعالیت مؤثر تشکیلاتی، هویت بخشی به نوجوانان، تقویت احساس مسئولیت و مدیریت فعالیت های جمعی از اهداف این طرح محسوب می شوند.

فتحی پور ادامه داد: در قالب این طرح دانش آموزان به گروه های مختلف دانش آموزی مراسم و مناسبت ها، مبلغین نماز، همکلاسی آسمانی (پسران)، لشکر فرشتگان(دختران)، قرآن و عترت، نشریه نویسی و تابلو اعلانات، سرود، تئاتر، ورزش و تندرستی، فعالیت های علمی و درسی و مطالعه و کتابخوانی سازماندهی خواهند شد.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان اظهار کرد: مسئولین انجمن اسلامی مدارس با همکاری جمعی از اعضای این تشکل، در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در قالب طرح پیشواز مهر با حضور در مدارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سال تحصیلی جدید به کادر مدارس، نسبت به فضاسازی مدرسه با توجه به ایام پیش رو، دهه اول محرم الحرام، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اقدام خواهند کرد.

گفتنی است طرح جنبش ابتکارات مدرسه ای (جام انسجام) به منظور ارائه خلاقیت و ابتکارات اعضای انجمن اسلامی در راستای معرفی، تبلیغ، عضوگیری و سازماندهی انجمن های اسلامی مدارس نیز همزمان با بازگشایی مدارس و اجرای طرح انسجام اجرا می گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه