تخم مرغ سبد کالای مردم شفت بعدا داده می شود!!!

طیق خبرهای واصله در سبد کالای مردم شهرستان شفت تخم مرغ وجود ندارد و این در حالیست که رییس اداره صنعت معدن تجارت شفت گفت: تخم مرغ سبد کالای مردم شفت بعدا داده می شود!!!

تخم مرغ سبد کالای مردم شفت بعدا داده می شود!!!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، طیق خبرهای واصله در سبد کالای مردم شهرستان شفت تخم مرغ وجود ندارد به این دلیل یا احمد روحی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شفت گفتگو کردیم.

روحی گفت: مشکل نبود تخم مرغ از استان بوده و مختص شهرستان شفت نمی باشد.دلیل آن هم عدم توزیع تخم مرغ در سبد کالای استان گیلان می باشد.

وی افزود: مطمئنا با آمدن سهمیه از استان مردم تخم مرغ خود را تحویل میگیرند. چون هر کسی که در شهرستان سبد کالا دریافت کرده مشخصات دریافتی اش موجود است و با تامین منابع و اطلاع رسانی می تواند با مراجعه ی به فروشگاه های ارائه دهنده بقیه محتویات سبد کالایی خود را دریافت نماید.

axe8864

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شفت افزود: فردا یک فروشگاه به سه فروشگاه ارائه دهنده ی سبد کالا در شهر شفت اضافه می شود و مابقی هم قراردادهایشان را بسته اند و در حال دریافت کالا هستند.

وی با بیان اینکه, تمام سعی ما در ارائه ی خدوات مطلوب به مردم شهرستان شفت است گفت: محدودیتی برای ساکنان سایر نقاط کشور در دریافت سبد کالای خود از شهرستان شفت وجود ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه