پیش بازی ملوان و مس کرمان:

نبرد دریا و کویر برای کسب سه امتیاز

ملوانی ها پس از برد شیرین مقابل سپید رود رشت در جام حذفی اینبار در لیگ یک و جام آزادگان به مصاف مس کرمان مدعی می روند.

نبرد دریا و کویر برای کسب سه امتیاز

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری افق انزلی، هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر  امروز با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و مس کرمان آغاز خواهد شد .

عهده محمدحسین ترابیان به همراه  یعقوب حجتی ،  علی رعیت و رضوان سرشار قضاوت این دیدار را برعهده دارند و رسول فروغی ناظر این دیدار است.

نحلیل پیش از بازی :

ملوان بعد بازی جام حذفی با سپیدرود که در رشت برگزار شد توانست با سه گل سپیدرود را در رشت شکست دهد با روحیه مضاعف به مصاف مس کرمان خواهد رفت .

ملوانان با روحیه ای که بدست آورده اند به دنبال هر سه امتیاز این دیدار هستند .این دو تیم با سابقه‌ی طولانی حضور در لیگ برتر، سال‌ها با یکدیگر مسابقه داده‌اند تا تقریبا از رقبای سنتی برابر یکدیگر محسوب شوند. مس از سال ۱۳۸۴ که به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرده است ۱۷ بازی برابر ملوان انجام داده است .

در مجموع  این ۱۷ بازی، دو دیدار در لیگ یک و ۱۴ بازی در لیگ برتر بوده است، تیم مس ۷ پیروزی و تیم ملوان ۸ برد را به سود خود ثبت کرده‌اند.تیم مس از ۹ بازی داخل خانه‌ی خود برابر انزلی‌چی‌ها ۷ پیروزی،۱ تساوی و ۱ شکست را در کارنامه ثبت کرده است. در انزلی تیم مس از ۸ مسابقه‌ای که برابر ملوان انجام داده است ۷ شکست و ۱ مساوی را ثبت کرده است .

در حال حاضر مس کرمان با ۱۰ امتیاز از چهار بازی در رتبه دوم و تیم ملوان با پنج امتیاز از چهار بازی خود در رتبه یازدهم لیگ ازادگان قرار دارد، ملوان در صورت کسب سه امتیاز این بازی احتمال صعود تا رده ششم جدول را دارد .
پوریا غلامی،مهیار نوری و علیرضا محمودی مصدومان تیم ملوان در این دیدار هستند.

آخرین تقابل تیمها :

دو تیم ملوان و مس کرمان فصل گذشته دو بار در مقابل هم صف آرایی کردند که ملوان در زمین خود پیروز شد و در دیدار برگشت ملوان و مس به تساوی بدون گل دست یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری افق انزلی دیدار ملوان بندر انزلی و مس کرمان راس ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۷ شهریور در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار خواهد شد و این دیدار به صورت مستقیم از شبکه تلویزیونی باران پخش خواهد شد. دمای هوای شهر بندرانزلی در هنگام برگزاری این دیدار ۳۰ درجه و میزان رطوبت ۵۵ درصد است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه