۶سال است ۷۸۰تن چای در ماسال انباشته شده است، برای چه؟!+ تصاویر

انباشت ۷۸۰ تن چای از حدود ۶ سال قبل در یک سیلوی ماسال و موش زدگی این انبار این سوال را پیش می آورد که سرانجام این چای های سیلو شده در کجا مصرف می شود؟

۶سال است ۷۸۰تن چای در ماسال انباشته شده است، برای چه؟!+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، وجود یک سیلوی پر ازچای در فاصله ۵۰۰ متری از دو راهی مهدی خان محله وشمه سرا باعث شد تا ماسال نیوز در این خصوص بررسی هایی را انجام دهد.

نکته جالب در مورد این سیلو این است که به دلیل موش زدگی کیسه های انبار شده، چای ها در دیواره کناری سیلو ریخته شده و وضعیت بسیار نامناسب بهداشتی ایجاد نموده است.

انباشت این چای ها و موش زدگی کیسه ها این سوال را پیش می آورد که این مقدار چای در آینده چه سرنوشتی پیدا می کند؟ آیا بین مردم توزیع می شود؟ آیا بر سر سفره مردم قرار خواهد گرفت؟ آیا مسئولان امر قصد فروش این چای برای عرضه به بازار مصرف را دارند؟

به گفته یکی از اهالی لوحه سرا، این مقدار چای از حدود ۴ سال قبل در اینجا انباشت شده است و در مواقع گرم سال بوی چای همسایه ها را اذیت می کند.

احمد پوردرویش در همین خصوص به ماسال نیوز گفت: این سیلو متعلق به جهاد کشاورزی نیست و اداره ما مسئولیتی درباره چای انبار شده ندارد.

به گفته پوردرویش سیلو متعلق به اتحادیه تعاونی روستایی می باشد.

نبی اله فرجی مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی ضمن تأیید این مطلب به ماسال نیوز گفت: سیلو متعلق به اتحادیه تعاونی روستایی است اما هم اکنون ما اجازه باز کردن درب سیلو را نداریم.

وی ادامه داد: حدود ۷۸۰ تن چای خریداری شده از کشاورزان توسط دولت ازحدود ۷-۸ سال گذشته در این سیلو انبار شده است و قرار بر این بود که اجاره مکان به اتحادیه پرداخت شود. البته سالهای اولیه اجاره سیلو پرداخت شده ولی در سالهای اخیر هیچ اجاره ای به اتحادیه پرداخت نشده است.

عضو شورای شهر ماسال افزود: سیلو هم اکنون پلمپ است و تنها سازمان چای می تواند درب سیلو را باز کند. البته پیش از این قرار بود این چای ها طی یک مزایده فروخته شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه