در دیدار شورای شهر رشت با خانواده شهدای مدافع حرم مطرح شد؛

امانتدار خون شهدا باشیم/ وضعیت نابهنجار پوشش دغدغه خانواده‌های شاهد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بهمراه تعدادی از اعضای شورا با خانواده شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده دیدار و گفت و گو کردند.

امانتدار خون شهدا باشیم/ وضعیت نابهنجار پوشش دغدغه خانواده‌های شاهد

به گزارش ۸دی، رئیس شورای اسلامی رشت در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: ما عزت و سربلندی امروزمان را مدیون خون شهدا و خانواده های آنان هستیم.

سید امیر حسین علوی با اشاره به اینکه شورای رشت در خدمت خانواده های شهدا است افزود: امیدوارم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و امانتداران خوبی برای آنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه این روزها فعالیت در عرصه فرهنگی بسیار سخت شده است گفت: منتخبین شورای پنجم رشت با اعتماد به بنده جایگاه ریاست شورای رشت را به من سپرده اند و خوشحال می شوم اگر بتوانم خدمتی به خانواده های معظم شهدا انجام بدهم.

در ادامه این دیدار همسر شهید حامد کوچک زاده اظهار کرد: یکی از دغدغه های بنده نیز همانند دیگر خانواده های شهدا وضعیت نابهنجار پوشش و حجاب در جامعه است.
سمیه روزافزای افزود: اخیرا در برخی از مدارس مدعی هستند که می‌خواهند بر اساس طرح تدبیر (۲۰۳۰) عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح تدبیر(۲۰۳۰) از جمله مباحثی است که نسبت به آن معترض هستیم گفت: این موضوع جزو دغدغه هایی است که ذهن خانواده های شهدا را درگیر کرده است.

رئیس شورای اسلامی رشت نیز با اذعان به اینکه متاسفانه دشمنان در خصوص هجمه های فرهنگی بسیار برنامه ریزی کرده اند بیان کرد: در این زمینه باید اقدامات فرهنگی انجام داد و رهبر انقلاب در این خصوص هم به انجام کار تمیز فرهنگی تاکید کردند.

علوی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های شورای شهر پرداختن به مباحث فرهنگی و اجتماعی است گفت: امیدوارم به گونه ای اقدام شود که شرمنده شهدا نباشیم و ان شاا با دعای خیر خانواده شهدا و رضایتمندی آنان کارنامه خدمت خداپسندای از خود بر جای بگذاریم.

در ادامه جلسه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت نیز اظهار کرد: حضور در جمع خانواده های شهدا برایمان مایه مباهات است.

محمد حسن عاقل منش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم افزود: امیدوارم ادامه دهندگان راه شهدای بزرگوار باشیم و با بهره مندی از الطاف الهی در مسیر انقلاب، رهبری و شهدا گام برداریم.

در ادامه عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در این جلسه اظهار کرد: ما شرمنده شهدا هستیم.

محمد حسن علیپور افزود: حضور در جمع خانواده های شهدا توفیق می خواهد و بسیار خوشحالم که این توفیق نصیبم شده است.

همسر شهید کوچک زاده در ادامه با اشاره به اینکه مدیون حمایت‌های خانواده ام هستم گفت: پدر و مادرم در این مدت بنده و فرزندانم را مورد حمایت همه جانبه قرار داده اند .
سمیه روز افزای افزود: بنده و دیگر همسران شهدای مدافع حرم انتظار داریم از زحمایت پدران و مادران همسران شهدا قدردانی صورت بگیرد تا ما کمتر احساس شرمندگی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه