مدیر کل اسبق امور اجتماعی استانداری گیلان:

بسیاری از تورهای گردشگری گیلان را مدیترانه شهوت‌رانی می‌دانند

مدیر کل اسبق امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: بعضی از تورهای گردشگری بدون رعایت حدود شرعی وارد مناطق تفرجگاه‌ها و طبیعت می‌شوند و خیلی از این گروه‌ها خیال می‌کنند گیلان مدیترانه شهوت‌رانی است.

بسیاری از تورهای گردشگری گیلان را مدیترانه شهوت‌رانی می‌دانند

عزیز پورعزیزی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: استان گیلان به خاطر طبیعت و سواحل زیبایش سالانه میزبان هزاران مسافر و تورهای گردشگری از سراسر کشور می باشد.

وی افزود: بعضی از این تورهای طبیعت گردی با مجوز و یا بدون مجوز بطور مختلط زن و مرد و مجرد بدون رعایت حدود شرعی وارد مناطق تفرجگاه‌ها و طبیعت می‌شوند
و خیلی از این گروه‌ها خیال می‌کنند استان گیلان مدیترانه شهوت‌رانی است.

مدیر کل اسبق امور اجتماعی استانداری گیلان تأکید کرد: مناطق گردشگری و طبیعت‌گردی توسط این افراد نا امن شده متاسفانه نظارت و کنترل توسط دستگاه‌های مسول بسیار ضعیف است و یا در بعضی جاه‌ها از حضور این تورها بی‌اطلاع هستند.

پورعزیزی ادامه داد: این تورها شب‌ها در مکان‌هایی مستقر می‌شوند که کمترین ایمنی را ندارد و شب‌ها تا پاسی از شب با برپایی رقص و آواز بطور مختلط با وضعیت اسف‌بار و صرف مشروبات الکلی موجب سلب آرامش ساکنان مناطق شده و گزارشات حاکی است که بعضی از این افراد سودجو در نیمه‌های شب وارد محل خواب خانم‌ها شده و قصد سوء استفاده دارند.

این فعال سیاسی استان گیلان گفت: آقایان مسئول چرا نظارت و کنترل در این عرصه کم‌رنگ است؟ تا کی ما باید شاهد لهو و لعب و ترویج فساد یک عده اراذل و اوباش از سایر استان‌ها در گیلان باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: از مسئولین و متولیان حوزه گردشگری و طبیعت‌گردی این سوال را دارم که چه تصمیمی برای مهار این پدیده شوم اتخاذ کردید تا کی باید شاهد بی‌بند و باری توسط این افراد در گیلان باشیم؟ چه مقدار نیرو و اعتبار برای نظارت در این عرصه اختصاص دادید؟ ما از همه مسئولین و نهادهای متولی درخواست داریم نسبت به این امر مهم با جدیت برخورد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه