رئیس شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد؛

اولویت شهردار رشت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری باشد/کمک مالی شورای رشت متعلق به تمامی تیم‌های ورزشی رشت

رئیس شورای شهر رشت گفت: اولویت شهردار رشت پرداخت حقوق و مزایای معوقه پرسنل شهرداری رشت و سازمانهای تابعه باشد.

اولویت شهردار رشت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری باشد/کمک مالی شورای رشت متعلق به تمامی تیم‌های ورزشی رشت

به گزارش ۸دی، سید امیرحسین علوی صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: حدود دو ماه است که پرسنل شهرداری رشت حقوق خود را دریافت نکرده اند و در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه گذران زندگی برایشان بسیار مشکل است.

وی با اشاره به مطالبات شهرداری رشت افزود: شهرداری رشت مطالبات بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی دارد و برای رفع مشکلات مالی فعلی باید نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

علوی با اذعان به اینکه تاخیر در پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری توجیه ناپذیر است گفت: این مشکل هر چه سریعتر باید برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: پرسنل شهرداری رشت از توانمندیهای فراوانی برخوردار هستند و باید از پتانسیل های خود در جهت دریافت مطالبات شهرداری رشت استفاده کنند.

علوی با تاکید بر پیگیری واحد حقوقی و مالی شهرداری  به مبحث مطالبات گفت: بخش از مطالبات شهرداری رشت مربوط به دستگاههای دولتی است و امیدوارم به منظور ایجاد رفاه شهروندی و توسعه همه جانبه رشت سازمانهای مربوطه همکاریهای لازم را داشته باشند.

وی در خصوص لایحه کمک به دو تیم فوتبال داماش و سپیدرود رشت اظهار کرد: حمایت از تیم های داماش و سپیدرود همواره از اهداف شورا و شهرداری رشت بوده است.

رئیس شورای اسلامی رشت بیان کرد: در سال جاری به منظور حمایت از هیئتهای ورزشی شهر ۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و با توجه به وضعیت مالی شهرداری رشت در صورت موافقت با مبالغ اعلام شده در لوایح کمک مالی به دو تیم سپیدرود و داماش رشت منابع مالی لازم برای دیگر هیئتها باقی نخواهد ماند.

علوی با اذعان به اینکه نگاه حمایتی شورای شهر معطوف به تمامی هیئتهای ورزشی شهر می باشد گفت: قهرمانان ورزشهای رزمی و… در رشت نیز همواره برای شهر افتخار آفرینی می کنند و باید از نگاه حمایتی شورا بهره مند شوند.

وی در خصوص نگاه حمایتی شورا نسبت به هیئتهای ورزشی تصریح کرد: اعضای شورای رشت منتخب اقشار مختلف شهر از جمله ورزشکاران نیز هستند و در این راستا باید نسبت به آنان نیز نگاه حمایتی داشته باشد.

علوی افزود: یقینا نادیده گرفتن مباحث حمایتی نسبت به هیئت های ورزشی موجب عقب ماندگی آنان خواهد شد و حمایت شورای رشت از آنان توسعه و گرایش جوانان شهر به ورزش را فراهم خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت در کنار اولویتهای فعالیتی خود باید به مقوله ورزش نیز بپردازد گفت: حمایت از هیئتهای ورزشی  و ورزشکاران موجب توسعه و گرایش جوانان به ورزش  و مصون ماندن آنان از ناهنجاریهای جامعه شامل اعتیاد و… خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه