در یادواره شهید حسین پور شلمانی در تهران مطرح شد؛

شهید حسین‎پور مشکلات تک‌تک نیروهایش را پیگیری می‌کرد

شهید حسین‎پور فرمانده‌ای قابل و دارای ویژگی‌های اخلاقی و خصلت‌های والا بود؛ او مشکلات تک‌تک نیروهایش را پیگیری می‌کرد که کمتر کسی این کارها را می‌کند.

شهید حسین‎پور مشکلات تک‌تک نیروهایش را پیگیری می‌کرد

به گزارش ۸دی به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، یادواره شهدای مدافع حرم شهید مرتضی حسین‌پور(حسین قمی)، شهید محسن حججی و شهید محمد تاجبخش در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا برگزار شد.

در این مراسم محمد کعبی از همرزمان شهید مرتضی حسین‌پور گفت: ما شهید حسین‌پور را با اسم حسین قمی می‌شناختیم. او فرمانده‌ای قابل و دارای ویژگی‌های اخلاقی و خصلت‌های والا بود؛ حسین مشکلات تک‌تک نیروهایش را پیگیری می‌کرد که کمتر کسی این کارها را می‌کند.

وی افزود: شهید حسین‌پور صبور، آرام، باحوصله و دارای اعتماد به نفس بسیاری بود به طوری که در صحنه درگیری زمانی که به شدت مجروح شده بود باز هم نیروهایش را رهبری می‌کرد و ترکشی که در ریه‌اش بود را فراموش کرده بود. او بیشتر نگران نیروهایش بود تا زن و فرزندش که کمتر کسی با این ویژگی پیدا می‌شود.

کعبی درباره شهید تاجبخش گفت: او مسئول عملیات یگان بود. شهید تاجبخش و شهید حسین‌پور به زبان عربی تسلط کامل داشتند و ارتباط کلامی بسیار خوبی با نیروهای عراقی برقرار کرده بودند به طوری که هر مفهومی را که می‌خواستند به راحتی به آنها منتقل می‌کردند.

وی تصریح کرد: شهید تاجبخش هر وقت صدای اذان را می‌شنید کارهایش را رها می‌کرد و برای نماز حاضر می‌شد. او همیشه نماز اول وقت می‌خواند؛ بسیار معتقد بود و همواره به اهل بیت توسل می‌کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه