نماینده مردم لنگرود در گفت‌وگو با 8دی مطرح کرد؛

سکوت مجامع بین‌المللی در رابطه با فجایع انسانی میانمار ابهامی بی‌جواب/ قتل‌عام مردم در عصر کنونی تأسف‌برانگیز است

نماینده مردم لنگرود قتل‌عام مردم در عصر کنونی را تأسف‌برانگیز برشمرد و گفت: برای جهانیان مبهم و سؤال‌برانگیز است که چرا مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر در فجایع انسانی میانمار سکوت کرده است.

سکوت مجامع بین‌المللی در رابطه با فجایع انسانی میانمار ابهامی بی‌جواب/ قتل‌عام مردم در عصر کنونی تأسف‌برانگیز است

مهرداد لاهوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در لنگرود، با ابراز تأثر از فجایع انسانی در میانمار اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی باید نسبت به مسلمانان میانمار واکنش نشان دهند.

وی بابیان اینکه کشتار و قتل‌عام مردم در عصر حاضر تأسف‌برانگیز است، افزود: شوراندن دولت و ارتش کشوری علیه مردمانش جای تأسف دارد و میانمار باید به این کشتار وقیحانه پایان دهد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اتحاد مسلمین در راستای محکوم کردن اقدامات مفتضحانه دولت میانمار علیه مسلمانان کشور مذکور گفت: کشورهایی که ادعای اسلامی بودن می‌کنند باید نسبت به کشتار و خون‌ریزی‌ها برادران و خواهران خود وارد میدان شوند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حقوق بشر مطرح‌شده از سوی استکبار در مواجه با میانمار در خواب است، تصریح کرد: برای جهانیان مبهم و سؤال‌برانگیز است که چرا مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر در فجایع انسانی میانمار سکوت کرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از اتحاد مسلمین و پیروزی جبهه اسلام در دنیا، گفت: امیدواریم روزی برسد که همه‌ی مردم دنیا در سایه صلح و آرامش در کنار یکدیگر حق حیات داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه