خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

اعلام آمادگی سپاه برای ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای فاقد مسکن در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۲۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان فاقد مسکن هستند گفت: ما برای ساخت مسکن برای این مددجویان اعلام آمادگی کرده‌ایم و بسیج این توانمندی را دارد که در ۲ سال این واحدها را بسازد.

اعلام آمادگی سپاه برای ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای فاقد مسکن در گیلان

سردار محمد عبدالله پور در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مهم ترین برنامه سپاه برای هفته دفاع اتمام ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین در استان است و طبق برنامه حدود ۱۷۰ واحد مسکونی محرومین مددجویان کمیته امداد در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح دهستان نمونه سمام در هفته دولت افتتاح شد افزود: امیداواریم دهستان نمونه حویق تالش و دلفک رودبار در هفته دفاع مقدس افتتاح شود که پروژه های بسیار مهمی است که در آن در ۴ بخش زیرساخت، بهداشت و درمان، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و حوزه اشتغال در طی ۴ سال کل طرح باید به اتمام برسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: رژه ۳۱ شهریور امسال با مسئولیت سپاه برگزار خواهد شد و برنامه ستارگان درخشان هم از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع خواهد بود که شب‌ها به نمایش خواهد رسید.

عبدالله پور گفت: در مراسم شهید مرتضی حسین‌پور هم میهمان ویژه‌ای خواهیم داشت تا یک موج بزرگ فرهنگی خوبی در استان شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه ۲۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان فاقد مسکن هستند اظهار کرد: ما برای ساخت مسکن برای این مددجویان اعلام آمادگی کرده‌ایم و بسیج این توانمندی را دارد که در ۲ سال این واحدها را بسازد. ضمن اینکه برای تعمیر ۱۰۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد هم اعلام آمادگی کرده‌ایم و منتظر هستیم که کمیته امداد این توافق را با سپاه انجام دهد تا کار آغاز شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه