رئیس کمیته امداد امام خمینی ماسال:

جشن نیکوکاری در ۲ مرحله در شهرستان ماسال برگزار می شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال گفت: ۱۹ مهرماه تمام مدارس میزبان برگزاری جشن عاطفه ها هستند.

جشن نیکوکاری در ۲ مرحله در شهرستان ماسال برگزار می شود

به گزارش ۸دی، عظیم نوروزی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار داشت: برگزاری جشن عاطفه‌ها بهانه‌ای است تا خیران و نیکوکاران بتوانند با کمک به دانش آموزان نیازمند دلی را شاد کنند.

وی با بیان اینکه «جشن عاطفه‌ها» در دو مرحله قبل از بازگشایی مدارس و بعد از آن در شهرستان ماسال برگزار می‌شود، افزود: دغدغه این نهاد رساندن کمک‌های مردم خیراندیش قبل از بازگشایی مدارس به دست دانش‌آموزان نیازمند است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با اشاره به اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها هم زمان با سراسر کشور ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: ۱۹ مهرماه تمام مدارس میزبان برگزاری جشن عاطفه ها هستند.

نوروزی با بیان اینکه این جشن در روز ۲۳ شهریور ماه در سطح شهر و ۲۴ شهریور ماه سال جاری نیز در محل مصلی نماز جمعه بخش برگزار می‌شود، تصریح کرد: یکی از اهداف ما در سال جاری صحبت کردن چهره به چهره با خیرین و نیکوکاران برای جمع‌آوری کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد قبل از شروع سال تحصیلی لوازم التحریر و پوشاک مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش خود را تهیه و در اختیارشان قرار می دهد و این جشن را به منظور اشاعه فرهنگ نوع دوستی و انفاق در جامعه برگزار می کند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه