مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان:

برآورده کردن انتظارات مردم اولویت صدا و سیمای گیلان است

ظهیری گفت: بیش از اینکه به‌دنبال کار جشنواره‌ای باشیم به‌دنبال جلب رضایت مردم و برآورده شدن انتظارات جامعه هستیم.

برآورده کردن انتظارات مردم اولویت صدا و سیمای گیلان است

به گزارش ۸دی، حسن ظهیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به درخشش صدا و سیمای مرکز گیلان در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها اظهار داشت: مرکز گیلان در این جشنواره، ۶ لوح تقدیر، جایزه و تعدادی تقدیرنامه جهت کسب عناوین دوم بخش‌های مختلف کسب کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گیلان عنوان داشت: در حوزه پژوهش، صدا و سیمای مرکز گیلان موفق به کسب تندیس “هدهد زرین” برای پژوهش ” آخرین پناه” پیرامون موضوع زندگی و مرگ تالاب‌های گیلان شد.

ظهیری با اشاره به عناوین کسب شده در حوزه صدا توسط معاونت صدا و سیمای مرکز استان گیلان اعلام کرد: مریم واحد به‌عنوان بهترین نویسنده متن برای برنامه ” دو برگ و یک غنچه” انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخاب برترین کارگردان تله فیلم، رضا معینی کارگردان تله فیلم “ریشه‌ها” که مرتبط با ژانر دفاع مقدس بود توسط سردار کارگر حائز دریافت لوح تقدیر شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان افزود: رحمت حقی‌پور برای موسیقی گیلکی “یادگار شهید” و رسول حق دوست به‌عنوان برترین مجری برنامه‌های ترکیبی برای برنامه “الا تی تی” حائز کسب لوح تقدیر و جایزه شدند.

ظهیری با اشاره به عناوین کسب شده توسط واحد خبر صدا و سیمای مرکز گیلان اظهار داشت: مریم درویش برای گزارش ویژه خبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و مریم حق‌پور برای گزارش ویژه رادیویی موفق به کسب عناوین برتر شدند.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در حوزه بین الملل توسط صدا و سیمای استان گیلان گفت: نمایش رادیویی ” آخرین عکس ” در میان نمایش‌های اجرا شده در میان ۵۲ کشور عضو AVU موفق به راهیابی در میان ۴ نمایش برتر شد و منتظر داوری نهایی بین این ۴ نمایش هستیم.

ظهیری با بیان اینکه در تلاش هستیم تا روند موفقیت‌های صدا و سیمای مرکز گیلان ادامه داشته باشد عنوان داشت: در صدا و سیمای مرکز گیلان بیش از اینکه به‌دنبال کار جشنواره‌ای باشیم به‌دنبال جلب رضایت مردم و برآورده شدن انتظارات جامعه هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گیلان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا در حوزه‌های مختلف فعالیت باشیم و مردم آینه‌ای از درخواست‌ها و پژواک صداهای خود را از رسانه ملی دریافت کنند زیرا رسانه باید زبان مردم و پل ارتباطی مردم و مسئولان باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه