نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در گفت‌وگو با 8دی:

سرکوب مسلمانان میانمار برای ۱.۵ میلیارد مسلمان مایه‌ی شرمساری است/ جامعه اسلامی نیازمند انسجام و وحدت رویه است

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه سرکوب مسلمانان میانمار توسط دولتشان برای ۱.۵ میلیارد مسلمان جای تأسف دارد گفت: جامعه اسلامی امروزه نیازمند انسجام و وحدت رویه است.

سرکوب مسلمانان میانمار برای ۱.۵ میلیارد مسلمان مایه‌ی شرمساری است/ جامعه اسلامی نیازمند انسجام و وحدت رویه است

 

محمدحسین قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در آستانه‌اشرفیه نسبت به کشتار و قتل‌عام مسلمانان میانمار واکنش نشان داد و اظهار داشت: جای تأسف است که یک میلیارد و پانصد هزار مسلمان در دنیا باشند اما هم نوع‌شان در یک کشوری توسط دولتش سرکوب شوند.

وی با انتقاد از مدعیان حقوق بشر جامعه جهانی افزود: مجامع بین‌المللی در مقابل کشتار وقیحانه مردم و مسلمانان در میانمار سکوت کرده‌اند حقوق بشرشان زیر سکوتشان پنهان‌شده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه جامعه اسلامی باید در مقابل تهدید علیه مسلمانان از خود واکنش نشان دهند، گفت: امروزه جامعه اسلامی نیازمند انسجام و وحدت رویه است تا از شرمساری در مقابل مردم مسلمان میانمار سربلند بیرون بیایند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای مدافع حقوق بشر در مقابل کشتار مردم بی‌گناه و بی‌دفاع سکوت کرده‌اند، گفت: همه‌ی ۱ میلیارد و ۵۰۰ هزار نفر از مسلمانان باید عزمشان را برای سرکوب کردن ظالمان علیه هم نوعانشان در میانمار جزم کنند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشورهای مدافع حقوق بشر و جوامع بین‌المللی در مقابل ظلم‌ها علیه میانمار باید به خودشان بیایند، تصریح کرد: جامعه جهانی باید مانع از ادامه کشتارها در میانمار شوند و از اشاعه قتل‌عام در دنیا جلوگیری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه