يك بام و دوهواي نجفي و اصلاح طلبان در شهرداري؛

سیبل انتقادات اصلاح‌طلبانه از قالیباف، محبوب شهرداری نجفی می‌شود

انتصابات نجفی در شهرداری تهران صدای خیلی ها را دراورده است تناقضات رفتاری او و اعضای شورای شهر هر روز بیشتر و بیشتر می شود.

به گزارش ۸دی، انتصابات نجفی در شهرداری تهران صدای خیلی ها را دراورده است تناقضات رفتاری او و اعضای شورای شهر هر روز بیشتر و بیشتر می شود.

از یکسو انتصاب پیرمردهای بازنشسته در شهرداری در برابر شعار جوان گرایی، به کار گیری معاونی که نامش در لیست املاک شهرداری بود و اصلاح طلبان مدتها با عنوان املاک نجومی قالیباف را می زدند، رفتار های پوپولیستی اقای شهردار و … امروز هم رسانه های اقای شهردار خبر از تعیین معاون جدید فنی و عمرانی شهرداری دادند.

احمد دنیامالی که سال ٨٧ معاون فنی و عمرانی شهرداری بود قراراست در تیم نجفی هم در همین معاونت قرار گیرد. او سازنده تونل توحید است که تا سالها اصلاح طلبان به دلیل هزینه بالای ساخت، اشتباهات محاسباتی در طراحی که باعث عدم تخلیه هوای آلوده تونل می شود، ریزش آب مداوم به دلیل عدم آب بندی تونل و …قالیباف را مورد تندترین انتقاد ها قرار می دادند.

در مورد این عضو سابق شورای شهر که مورد حمایت خاتمی هم هست نکات مبهم رسانه ای وجود دارد؛ از جمله ابهام در نقش او در پیمانکاری پروژه پر هزینه و شکست خورده هزارویک شهر که همچنان با تملک غیر قانونی زمینهای منطقه ٢٢ وضعیتی مبهم دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه