از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان؛

جزوه «آینده فضای مجازی» از دکتر مظفر نامدار منتشر شد + دریافت

جزوه «آینده فضای مجازی»، خلاصه‌ای از صحبت‌های ارائه شده از سوی «دکتر مظفر نامدار» در جمع تعدادی از فعالان فضای مجازی گیلان است.

جزوه «آینده فضای مجازی» از دکتر مظفر نامدار منتشر شد + دریافت

به گزارش ۸دی، جزوه محتوایی «فتنه آینده؛ تصرف در ماده» حاوی بخشی از صحبت های دکتر نامدار پیرامون آینده فضای مجازی از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان منتشر شد.

این جزوه خلاصه ای از سخنان ارائه شده از سوی «دکتر مظفر نامدار» پژوهشگر اندیشه اسلامی معاصر، عضو هئیت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و سردبیر فصلنامه‌ی تخصصی- تاریخی ۱۵خرداد در جمع تعدادی از فعالان فضای مجازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که در ۲۸ آذر ۱۳۹۴ در شهر رشت ایراد شده است.

فایل PDF این جزوه را می توانید از طریق کلیک روی اینجا دریافت کنید: اینجا

دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان از آغازین روزهای تشکیل و به منظور تبیین مباحث و موضوعات مبتلابه در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و ارتقای سطح فکری و توانمندی های نظری فعالان این جبهه، اقدام به تولید و انتشار جزوات محتوایی، حاصل تفکر و سخنرانی برخی از فعالان برجسته این جبهه کرده است که تاکنون جزواتی همچون خانواده جهادی، انقلاب اسلامی انقلاب بی قرارها، تشکیلات اسلامی، آموزش راه اصلی خط شکنی و … منتشر شده است.

گفتنی است مجموعه جزواتی که تاکنون توسط دفتر استانی سازمان سراج تدوین شده است، در بخش تولیدات پایگاه اطلاع رسانی این دفتر و از طریق این لینک قابل دریافت می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه